Marco2 skriver:
Jamen vi bruger så meget af vores vågne tid på arbejdet, så hvis ikke man er glad for det man laver, så er det da med at finde noget andet. Er livet ikke for kort til andet? Det er da ærgerligt at sidde om mange år og se tilbage på et liv, hvor man ville ønske man ku' ha lavet noget andet. Og netop når der er en chance for at lave det om..
Jeg har jo selv været inde i en "identitetskrise" mht job, og jeg valgt hårdt og kontant at afvikle min virksomhed efter snart 6 år, og kaste mig ud i noget andet. At det så skulle gå så nemt og at jeg var heldigt stillet økonmisk til bare at springe, har jo så været heldigere for mig.
Men du er jo i job, så du kan jo søge, mens du er i arbejde. Og se hvilke reaktioner du får. Og forhåbentligt tilsmiler lykken dig med et nyt job som giver dig mere udfordring for både krop og sjæl.
AG - som synes livet er for kort til at spilde.
åh hvor har du ret...helt vildt.
Men se, jeg ER jo glad for mit job, og er ikke ked af at møde op, for stedet er virkelig godt.
Det jeg er træt af, er at man hver eneste dag skal lave det samme igen og igen, selv omjeg jo godt ved det er det jeg er ansat til.
Jeg vil virkelig også godt kæmpe for at det kan løbe rundt for det her firma, for bedre steder skal man lede efter længe. Men christ hvor det keder mig helt vildt, efterhånden!
Ja jeg kan snildt søge noget andet, men det er faktisk med en følelse af at være utro, forstår du?
som at dolke nogen i ryggen, og jeg når til at sidde og kigge på de job der er, men opgiver igen, for jeg nok en meget loyal person.
bare tanken om at gå ind til mine chefer og sige: hør her venner, jeg har fået nyt job...aj jeg kan slet ikke forstille mig det.
men ved det bliver enden på det, men skal ihvertfald lige vente og se hvad der sker til feb. da jeg så har været ansat i et år, og igen har kæmpet mig ind i fagforeningen (havde en lidt uheldig episode med dem for et år siden jo) og i forbindelse med min årssamtale kan der varsle lønforhøjelse, og den vil jeg sgu opleve først! Bare af nysgerrighed.