Look eller pris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

DK

Hov, det forsvandt. Prøver lige med et nyt.

Mini A Ture sølv cardigan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Dansker i England

Jeg kigger både efter pris og udseende - men da lillepigen stadig vokser ud af sit tøj i løbet af ikke så lang tid, køber jeg ikke noget, der er for dyrt. Jeg tror, det meste, jeg har givet for noget var et par bukser til 15 pund (skal lige siges, at børnetøj vist er noget billigere herovre). Men når hun bliver større og kan have tøjet i mere end en måned eller to, bliver det meget kvaliteten, der kommer til at have en indvirkning på købet. Og selvfølgelig udseendet

Anmeld

22. januar 2010

vatten

Jeg går helt sikkert efter prisen som det første- det andet har jeg slet ikke råd til, når jeg er på SU.

"Jeg vil ikke give mere for tøj, end hvad det koster i H&M fra nyt", det er min guideline, når jeg handler til Mathias. Det betyder så, at han her til udsalget har fået en del "mærketøj", da det har været på udsalg. Fx Molo jeans til 140kr, hvor jeans koster 180kr i H&M- så er der jo sparet lidt+ han kan få det, som er lidt friskere i farverne

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

jeg køber helst kun på tilbud når det er det dyre...og så er det vigtigst for mig det er behageligt og noget børnene kan lide...og så kan jeg godt lide hvis jeg kan finde noget inden andre har...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.