Look eller pris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.426 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

Vingummien

Hvad tænker i først nåri skal købe tøj til ungerne? Og tænker i mest mode og så er i ligeglad hvad prisen er bare det er det nyeste af det nyeste?

Jeg må indrømme at det dyreeste tøj køber jeg kun hvis jeg ser et godt tilbud hvor det er nede i "normal" pris. Syntes man kan finde meget fed tøj uden at man skal kunne sige et bestemt mærke på det når folk spørger.

Hvad går i op i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

grinbidderen

suanne85 skriver:

Hvad tænker i først nåri skal købe tøj til ungerne? Og tænker i mest mode og så er i ligeglad hvad prisen er bare det er det nyeste af det nyeste?

Jeg må indrømme at det dyreeste tøj køber jeg kun hvis jeg ser et godt tilbud hvor det er nede i "normal" pris. Syntes man kan finde meget fed tøj uden at man skal kunne sige et bestemt mærke på det når folk spørger.

Hvad går i op i?

Hejsa..

Her går jeg ikke op i om det er mode tøj jeg købet det tøj jeg syntes ville klæde min søn og når det er noget billigt tøj så er det jo bare skønt at man spare nogen penge eller kan købe noget mere når det nu er på tilbud. men køber mest tøj i name it, h og m, men osse i bilka, føtex og kvickly hvid der er noget som jeg lige syntes om... købte forleden dag 6 lang ærmet bluder i forskellige størelser for 150 kr de kostet 20 kr stk så det var billigt..

Anmeld

22. januar 2010

BOBS

tøjets kvaliteter og udseende..og ja køber ind imellem nogle af de dyre mærker og andre gange billigere mærker, og jeg har som også købt brugt tøj eller arvet.....eller fået både dyre billige og hjemmestrikket/hjemmesyet tøj som til dels er min favorit...at nogen har lagt tid og som regel kærlighed i den tid de har brugt til f.eks. at strikke strømper til min datter...og gider bare ikke selv nørkle.

men hmmmm altså både og.......

og mode er for mig at have det godt i det man har på både for mig og min datter.....for det interesserer mig ikke en pind..jeg ved lige hvad jeg synes der er pænt eller ikke, og kommer det til tøj er jeg stokkonservativ og kunne aldrig putte hverken mig eller min datter i et par 7 dage med lort bukser (læs:haremsbukser) f.eks. mode eller ej.

Anmeld

22. januar 2010

Vingummien

BOBS skriver:

tøjets kvaliteter og udseende..og ja køber ind imellem nogle af de dyre mærker og andre gange billigere mærker, og jeg har som også købt brugt tøj eller arvet.....eller fået både dyre billige og hjemmestrikket/hjemmesyet tøj som til dels er min favorit...at nogen har lagt tid og som regel kærlighed i den tid de har brugt til f.eks. at strikke strømper til min datter...og gider bare ikke selv nørkle.

men hmmmm altså både og.......

og mode er for mig at have det godt i det man har på både for mig og min datter.....for det interesserer mig ikke en pind..jeg ved lige hvad jeg synes der er pænt eller ikke, og kommer det til tøj er jeg stokkonservativ og kunne aldrig putte hverken mig eller min datter i et par 7 dage med lort bukser (læs:haremsbukser) f.eks. mode eller ej.

Hahaa nu ved jeg ikke hvor gammel hun er men tror ikke de kan gå i dem når de er små. De fåes også til dreng ei de små str Emil har haft  et par da han ikke kunne gå fordi de var i sådan et dejlig stof dem jeg så, men hvis han kunne gå tror jeg han ville have blevet irriteret på dem.

Anmeld

22. januar 2010

Lise

Der er nogle bestemte mærker som jeg er lidt vild med - især Katvig! Synes det er god kvalitet, lækkert tøj, lækkert design og så er det øko  Men jeg køber faktisk aldrig det nyeste, for jeg har ikke råd til at bruge så mange penge på tøj. Så jeg køber de ældre designs - og står gerne i kø til lagersalg for at gøre et godt kup

Så jeg vil gerne have, men ikke betale. Så det er sjældent jeg får. Så derfor har min søn også en masse tøj fra f.eks. H&M, som handler med meget mere overkommelige priser.  

Men lagersalg og udsalg synes jeg er alle tiders!

Anmeld

22. januar 2010

BOBS

suanne85 skriver:

Hahaa nu ved jeg ikke hvor gammel hun er men tror ikke de kan gå i dem når de er små. De fåes også til dreng ei de små str Emil har haft  et par da han ikke kunne gå fordi de var i sådan et dejlig stof dem jeg så, men hvis han kunne gå tror jeg han ville have blevet irriteret på dem.

hun er et år og så dem en dag i den størrelse og tænkte nej altså...

men du har ret komforten i dem må upåklagelig ha ha ha

nej jeg interesserer mig meget lidt for mode.....og kan (i perioder) være nærig......da jeg var gravid købte jeg faktisk stort set intet for det var så meget andet der fyldte...men jeg har da prøvet at gå shop amok efter jeg fik hende...det var også skønt..altså da jeg fandt ud af den verden der er fyldt med lamaze og molo og småfolk osv osv osv osv nu er jeg mere moderat...men jeg er fuldstændig ligeglad hvad mærket hedder..d.et kilpper jeg som regel alligevel af, hvis jeg ikke har solgt det videre...

hilsen kræmmerlone (er lidt træt-men det er så hyggeligt herinde. når nu manden og barnet sover)

Anmeld

22. januar 2010

BOBS

Lise skriver:

Der er nogle bestemte mærker som jeg er lidt vild med - især Katvig! Synes det er god kvalitet, lækkert tøj, lækkert design og så er det øko  Men jeg køber faktisk aldrig det nyeste, for jeg har ikke råd til at bruge så mange penge på tøj. Så jeg køber de ældre designs - og står gerne i kø til lagersalg for at gøre et godt kup

Så jeg vil gerne have, men ikke betale. Så det er sjældent jeg får. Så derfor har min søn også en masse tøj fra f.eks. H&M, som handler med meget mere overkommelige priser.  

Men lagersalg og udsalg synes jeg er alle tiders!

jeps h&m som de skrev i anden tråd!

Anmeld

22. januar 2010

Misjelle

Jeg går mere op i mode/kvalitet/udseende end pris. Dermed ikke sagt at jeg ikke køber tøj i Bilka, føtex, hm osv. (jeg køber jo det jeg synes er smart )Desværre synes jeg ofte bare at tøjet fra de dyrere mærkevarer er både pænere og lækrere. F.eks. Name it's bukser køber jeg ofte til min søn, da jeg synes de har en rigtig god pasform til ham, men synes det er meget få drenge bluser jeg kan finde derinde som jeg synes er smarte. Jeg er stor fan af Ejsikkelej, det er bare rigtig børne sejt og samtidig lækker kvalitet, dog alt for dyrt, men jeg køber det alligevel . Kan også rigtig godt lide tanken om at det er øko, så jeg ikke pådutter min søn alt for mange kemikalier og skidt.

Det er en svær sag med det tøj ... og smag er jo også forskellig.

Anmeld

22. januar 2010

Anja

Jeg tænker mest på, om det er behageligt for barnet at have på, dernæst på design og tilsidst på pris.

Vores store dreng har fx en forkærlighed for det han kalder "bløde bukser", hvilket er lærredsbukser med rib og KUN rib i livet. Han HADER knapper  så selv om jeg ikke altid synes det er de pæneste bukser, så er det altså dem jeg køber til ham, for han elsker bare at have dem på.

Anmeld

22. januar 2010

DK

Uhhh jeg er på SU så jeg kan ikke tillade mig at købe de ting jeg synes er aller fedest!! Hvis jeg havde alle penge i verden, så ville jeg købe det jeg synes var super sejt og i god kvalitet til Kirstine. Jeg er ligeglad med om det er det ene eller andet mærke, men ofte så er mærkevarerne jo også designmæssigt lidt federe. Men jeg ville ikke købe noget jeg ikke kunne lide bare fordi det var en mærkevarer. F.eks. synes jeg ikke at Burburrys børnekollektion er særlig pæn??? Men jeg er tilgengæld vild med Room Seven, eller Noa noa, drappa dot eller Gro.

Lige pt køber jeg H&M for det meste (99%), da det er det jeg synes er aller finest til prisen!

Men, det skal da også siges at jeg d. 23/12 i desperation over INTET at kunne finde til Kirstine, ud over nitteveste og gemacher købte et ret dyrt sæt tøj til hende. (1000 kr) Det har jeg ALDRIG gjort før, men jeg var desperat. Vi havde været i ALLE tøjbutikkerne, og jeg var nok for sent ude og alt det fine solgt. Hun fik en sølv mini a ture cardigan, og en tweed kjole i super yndigt snit fra drappa dot.

Det "gode" er at hun allerede har haft det på til jul og fødselsdag, og at vi skal til barnedåb hvor jeg skal være gudmor hvor hun kan have det på igen, før vi indruller det i lidt mere almindeligt brug. Men måske sælger jeg det bare på TS efter det. Det er sgu lidt for dyrt til at jeg næsten tør lade hende bruge det. Men super fint og lækkert det er det jo!! Ville ønske jeg kunne lade hende gå i sådan noget hver dag, uden at jeg i den grad har dårlig samvittighed over at have brugt så mange penge på det!

Miniature cardigan i sølv

Cardigan med "diamant" kanpper, og tweed kjole med læg under brystet. Enkelt, sødt og lækker kvalitet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.