Uhhh jeg er på SU så jeg kan ikke tillade mig at købe de ting jeg synes er aller fedest!! Hvis jeg havde alle penge i verden, så ville jeg købe det jeg synes var super sejt og i god kvalitet til Kirstine. Jeg er ligeglad med om det er det ene eller andet mærke, men ofte så er mærkevarerne jo også designmæssigt lidt federe. Men jeg ville ikke købe noget jeg ikke kunne lide bare fordi det var en mærkevarer. F.eks. synes jeg ikke at Burburrys børnekollektion er særlig pæn??? Men jeg er tilgengæld vild med Room Seven, eller Noa noa, drappa dot eller Gro.
Lige pt køber jeg H&M for det meste (99%), da det er det jeg synes er aller finest til prisen!
Men, det skal da også siges at jeg d. 23/12 i desperation over INTET at kunne finde til Kirstine, ud over nitteveste og gemacher købte et ret dyrt sæt tøj til hende. (1000 kr) Det har jeg ALDRIG gjort før, men jeg var desperat. Vi havde været i ALLE tøjbutikkerne, og jeg var nok for sent ude og alt det fine solgt. Hun fik en sølv mini a ture cardigan, og en tweed kjole i super yndigt snit fra drappa dot.
Det "gode" er at hun allerede har haft det på til jul og fødselsdag, og at vi skal til barnedåb hvor jeg skal være gudmor hvor hun kan have det på igen, før vi indruller det i lidt mere almindeligt brug. Men måske sælger jeg det bare på TS efter det. Det er sgu lidt for dyrt til at jeg næsten tør lade hende bruge det. Men super fint og lækkert det er det jo!! Ville ønske jeg kunne lade hende gå i sådan noget hver dag, uden at jeg i den grad har dårlig samvittighed over at have brugt så mange penge på det!

Cardigan med "diamant" kanpper, og tweed kjole med læg under brystet. Enkelt, sødt og lækker kvalitet!
Anmeld