Så er der snart bryllupsbilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. maj 2008

Astrid P

Så har vi modtaget billederne, og jeg har lagt et par stykker i et fotoalbum. De skal dog lige valideres, så jeg ved ikke hvornår I kan se dem. Jeg har sat kode på for at de ikke skal ligge på forsiden - lidt privat har man vel lov at være på the world wide web... Nå, men koden er Astrid hvis I skulle have lyst til at lure!

Sov godt - KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2008

Rasmine

Astrid, var det ikke en idé at lave en anden kode, som vi kan få via mail, eller på IG?
Elelrs kan alle jo alligevel gå ind og kigge?
-Alle har jo adgang til baby.dk?
Og kan så se koden her?

ALtså, ikke for at blæse en storm op i et glas vand, men forstår du hvad jeg mener?

Glæder mig til at se dem.

Anmeld

8. maj 2008

ka li ja

hahaha
åhh det glæder jeg mig til at se astrid p:D(L)

Anmeld

8. maj 2008

Astrid P

Bacon - Alle der gør sig den ulejlighed at læse på Juli 07 må gerne se vores billeder, jeg gad bare ikke lige at de skulle ud og ligge på forsiden... Jeg ved egentlig ikke hvorfor - måske fordi jeg selv kun lægger mærke til de billeder på forsiden som skiller sig ud og ikke er af babyer eller børn...

KH Astrid

Anmeld

8. maj 2008

Astrid P

Så skulle de være klar...

Anmeld

8. maj 2008

Lene76

flotte billeder... du er såååååå Lækker i den kjole :D men det fik du vel fortalt flere gange den dag.... og fedt at i havde så godt vejr.
Gode billeder dem kan i godt være stolte af:)

Tak for kigget.

Knus fra Lene

Anmeld

8. maj 2008

ka li ja

nej nej nej nej hvor bliver jeg bare misundelig når jeg ser jer. hold op hvor er i en lækker familie!!
havde du kun hårbøjle i håret eller var det sat op???? jeg er jo nok lidt miljø skadet, jeg må se frisuren!!

og husk astrid med stort A!!! hihi

Anmeld

8. maj 2008

Rasmine

Astrid P skriver:

Bacon - Alle der gør sig den ulejlighed at læse på Juli 07 må gerne se vores billeder, jeg gad bare ikke lige at de skulle ud og ligge på forsiden... Jeg ved egentlig ikke hvorfor - måske fordi jeg selv kun lægger mærke til de billeder på forsiden som skiller sig ud og ikke er af babyer eller børn...

KH Astrid

Nåååå ja, det er jo rigtigt, at de bliver lagt på forsiden.
Havde jeg slet ikke tænkt på.
Springer straks i dit album.

Anmeld

8. maj 2008

Tynen

Ihh! Sikke nogle gode billeder!

Totalt lækker kjole du har :)
Og det billede af Anders og Smilla i sort/hvid er bare så godt!
Hvor er de søde.

Anmeld

8. maj 2008

bette

smukke billeder må man sige.. og suuper flot kjole..
:D tillykke igen fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.