jeg forstår det godt! men jeg er nok heller ikke heeeelt normal 
er det i nærmeste familie eller hvordan? for hvis det er ude i fætter-kusine grenene, så gør det i virkeligheden ikke så meget. det er bare mega træls at man så måske kommer til at ligne en copycat når man faktisk var the original gangsta!
jeg har lagt beslag på mine navne og min anden søster der planlægger babymaking til efteråret har lagt beslag på 3 navne også og det respekterer vi i hvert fald 
Åh, hvor dejligt at høre. Så er jeg ikke helt psyko.
Det er min fætter, som jeg har et ret godt forold til. Vi deler jo bedsteforældre, og der kommer vi tit, så det vil være mærkeligt med to Nora'er som oldebørn.
Da jeg først fik det at vide, begyndte jeg at tude (tror hormonerne har spillet ind), for jeg syntes og synes simpelthen ikke man kan være det bekendt. Min kæreste var bare sådan lidt: "Slap nu af! Det er for det første ikke sikkert, at de er sammen til den tid, hvor de vil lave børn. For det andet er det ikke sikkert at de kan få børn. Og for det tredje kan det være at de kun får drenge!"
Men jeg kan fornemme fra min søster, som har været sammen med min fætter i juledagene, at de stadig vil kalde deres datter for Nora.. hm... synes jo lissom på en eller anden måde at vi stadig har førsteretten, eftersom vi var gravide først!
Og ja, man skal da respekterer sådan noget med navne, for man lægger jo virkelig meget energi i at finde det helt rigtige.
Anmeld