Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sara4 skriver: yasmina ser rigtig fint ud tak for tippet
yasmina ser rigtig fint ud tak for tippet
Jamen så lidt da
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
noname skriver: Så må det blive en 3D skanning, der må man da helt sikkert kunne se om det er en dreng eller pige... Men først omkring uge 20... Så der går lige lidt endnu...
Så må det blive en 3D skanning, der må man da helt sikkert kunne se om det er en dreng eller pige...
Men først omkring uge 20... Så der går lige lidt endnu...
Jeg blev kønsscannet i fredags - både alm. 2D og 3D.
Man kan ikke se kønnet i 3D så tidligt - heller ikke uge 20, fik jeg oplyst af hende der scannede mig. Kun på alm. 2D.
Så vælger du udelukkende 3D for at se kønnet, synes jeg du skalombestemme dig til en 2D Men kan du få begge dele som jeg fik, så er det jo bare super. Så kan hende der scanner dig jo selv skifte imellem 2D og 3D
Mathildesmor skriver: Jeg blev kønsscannet i fredags - både alm. 2D og 3D. Man kan ikke se kønnet i 3D så tidligt - heller ikke uge 20, fik jeg oplyst af hende der scannede mig. Kun på alm. 2D. Så vælger du udelukkende 3D for at se kønnet, synes jeg du skalombestemme dig til en 2D Men kan du få begge dele som jeg fik, så er det jo bare super. Så kan hende der scanner dig jo selv skifte imellem 2D og 3D
Hmm... ok det er hermed taget op til revurdering (staves)...
Mange tak...
Hyggelig tråd...
Vi er ikke helt enige om pigenavnet , så det kan ende ud i følgende :
silje, sissel, sidsel, sisse
Dreng : sander er klar favorit
Vi har pigenavnet isabella som favorit lige pt.
drengenavne byder på Valdemar og elliott lige pt
Chatarina
vi ved vi venter en pige, men er langt fra eninge om navne.
jeg syntes sonja
og han emma
så nu må vi se der er heldigvis længe til beslutningen skal tages
anne 12+5
vi ved ikke hvad vi venter endnu.. men jeg tror pludselig at far glæder sig mere til md skanning end jeg (han ku ik få fri til NF)
men far er tyrker og mor er dansker... så vi skal have fundet kombi navne da jeg bestemt ikke skal have en hverken mohammed eller fatma !!! nej tak..
men vi har ikke sat og på nogen navne endnu, men han nævnte emil og mikail, og jeg kom med yasemin og olivia... men olivia kan han ikke lide... nu må vi se.. vi kommer nok på mere godt
ved ikke om i kender navnemaskinen der ligger på siden mitbarnsnavn.dk
det er simpelthen så fedt at lege derinde og det vil jeg klart anbefale
hmm har så lige fået af vide at vi ikke kan bruge navnet Laura, da min brors datter skal hedde det kombineter med Amalie...
Øv kunne de da godt have sagt, da vi fortalte hvilke navne vi havde tænkt på.
Lidt skuffet NoName 14+6
Anne85 skriver: Åh jeg har så mange navne.... Johanne, olivia, Mathilde, emilie, Astrid, dicte, alberte, Luna, astrid, nynne, Nanna, tone, Mie... Og jeg ku finde på mange flere. Min mand rynker dog noget på næsen... Han synes hun skal hedde frederikke
Åh jeg har så mange navne.... Johanne, olivia, Mathilde, emilie, Astrid, dicte, alberte, Luna, astrid, nynne, Nanna, tone, Mie... Og jeg ku finde på mange flere. Min mand rynker dog noget på næsen... Han synes hun skal hedde frederikke
; du har fat i de helt rigtige navne... Bare min mand også ville synes det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128