Navne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

MTS

Vi har snakket lidt om nogle forskellige navne, men vi beslutter os først når den lille er kommet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

Risen

noname skriver:

Ihh hvor er denne tråd da hyggelig... Det er altid sjovt at snakke navne... Vi har snakket (og er enige) om:

Dreng: Mads, Rasmus

Pige: Anne Katrine, Laura, Josefine

Men derfor er det jo ikke sikkert det bliver en af dem. Men jeg glæder mig til næste skanning d. 9/3 og  for at man kan se kønnet, ellers har vi snakket om at vi tar en 3D skanning, sådan bare for hyggens skyld, vil jo gerne vide kønnet og også se den lille pomfrit, tror snart jeg har slidt de billeder op jeg fik til NF skanning i mandags

Majken 13+2

Ej det er også nogle fine navne! Elsker navnet Laura, overvejede det meget selv, men en af mine tætte veninder hedder det så det ville være lidt mærkeligt..  Vil du bestille en kønsscanning eller en 3D scanning ? .  Kan godt forstå du ikke kan vente, det  kunne jeg heller ikke og der er kun mindre end  2 uger til jeg skal til MD scanning.. .. hihi

Anmeld

23. januar 2010

Risen

Malin skriver:

Vi har snakket lidt om nogle forskellige navne, men vi beslutter os først når den lille er kommet.

Ja det gør vi egentlig også.. Man ved det vel aldrig helt rigtigt før den lille er kommet ud.. Men det er nu meget sjovt at have nogle alligevel..

Anmeld

23. januar 2010

NoName

Risen skriver:

Ej det er også nogle fine navne! Elsker navnet Laura, overvejede det meget selv, men en af mine tætte veninder hedder det så det ville være lidt mærkeligt..  Vil du bestille en kønsscanning eller en 3D scanning ? .  Kan godt forstå du ikke kan vente, det  kunne jeg heller ikke og der er kun mindre end  2 uger til jeg skal til MD scanning.. .. hihi

Øhh... 3D eller kønsskanning...  

Troede det var det samme...

Anmeld

23. januar 2010

Risen

noname skriver:

Øhh... 3D eller kønsskanning...  

Troede det var det samme...

hihi.. Det er det vel egentlig også.. Jeg købte bare en scanning til 500 kroner hvor det var 2D .. den blev kaldt " kønsscaning"

Anmeld

23. januar 2010

NoName

Risen skriver:

hihi.. Det er det vel egentlig også.. Jeg købte bare en scanning til 500 kroner hvor det var 2D .. den blev kaldt " kønsscaning"

Så må det blive en 3D skanning, der må man da helt sikkert kunne se om det er en dreng eller pige...

Men først omkring uge 20... Så der går lige lidt endnu...

Anmeld

23. januar 2010

herlin

Vi har Storm hvis det bliver en dreng, og Karla eller Astrid hvis det bliver en pige. Vi har i forvejen Viktor på 3 år.

Anmeld

23. januar 2010

sara4

her hos os er far bosnier og mor her dansk. Derfor kværner vi rundt i navne som gir mening på begge sprog vi er nået dertil, at hvis det bliver en pige så er Jasmina helt perfekt og hvis det bliver en dreng så er Emil lige sagen d 5 feb til ms  håber vi at finde ud af om det så er en Jasmina eller en Emil. pyha ventetiden til den dag er ren tortur.

sara 18+3

Anmeld

24. januar 2010

Risen

sara4 skriver:

her hos os er far bosnier og mor her dansk. Derfor kværner vi rundt i navne som gir mening på begge sprog vi er nået dertil, at hvis det bliver en pige så er Jasmina helt perfekt og hvis det bliver en dreng så er Emil lige sagen d 5 feb til ms  håber vi at finde ud af om det så er en Jasmina eller en Emil. pyha ventetiden til den dag er ren tortur.

sara 18+3

Flotte navne også ! .. Hvad med Yasmina ? det hed min gode veninde.. Synes det er ret unikt ?

Anmeld

24. januar 2010

sara4

yasmina ser rigtig fint ud tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.