da jeg skulle give tif flaske i går aftes, ja så lød det som om hun kvæppede i det...så ville jeg jo lige tage flasken ud af munden på hende, og lige sætte hende op, men i det jeg tog den ud, indhalerede hun lige, og så røg mælken i luftrøret!
det er så hvad det er, men så fik hun sådan et ubeskriveligt vildt ansigtsudtryk, hvor hun så ud som om hun skreg...men der kom ikke en eneste lyd ud af hende...nærmest som om hendes ansigt var frosset fast..og trak hun måske vejret? niks...hun havde bare det der vilde udtryk i ansigtet...så hoppede jeg hende på mit skød, sådan hårdt, i håb om at der kom skrig ud af hende, men nej...ikke en lyd...og så måtte jeg jo op at stå og vende hende med bunden i vejret...og stadig ingen ting...
ja så gik panikken i mig, for hendes ansigt var stadig som forstenet, så måtte jeg jo kaste hende rundt igen, og klaske hende hårdt i ryggen...og stadig ingen ting...og så løb jeg, først ud i gangen hvor jeg igen forsøgte at tæske gang i hende...og først lige som jeg nåede køkkenet...lige inden jeg skreg på michael...sagde hun lige huuu...og så kort vrææææ...og så var hun normal???
jeg blev så bange...at jeg nær var gået i gulvet, mine knæer knækkede bare sammen under mig, og tårene pressede sig vildt meget på...
ja så sank tif lige et par gange, og så var hun sig selv igen...fååårk jeg rystede..jeg tjekkede hende flere gange i går aftes og til ud på natten...jeg turde simpelthen ikke andet, for jeg syntes jo der manglede en stor reaktion fra hende...
i dag snakkede jeg så med min veninde, som sagde at hun havde lavet et stunt der lignede oppe hos hende, da hun flækkede læben, min veninde sagde at hun måtte snakke til hende stille og roligt fordi hun skreg vildt uden lyd...så hun blev helt blå ved læben, altså hysteri.
jeg ved ikke om det er det samme som der skete herhjemme, men da jeg var bette skreg jeg så jeg besvimede...så jeg håber fandme ikke det er noget hun har arvet...
men uanset, så var jeg hunderæd, og troede jeg skulle dø!
Anmeld