hmmm, tif lavede et stunt med mig i går, som jeg bestemt ikke syntes er sjov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. maj 2008

Loggidut

da jeg skulle give tif flaske i går aftes, ja så lød det som om hun kvæppede i det...så ville jeg jo lige tage flasken ud af munden på hende, og lige sætte hende op, men i det jeg tog den ud, indhalerede hun lige, og så røg mælken i luftrøret!

det er så hvad det er, men så fik hun sådan et ubeskriveligt vildt ansigtsudtryk, hvor hun så ud som om hun skreg...men der kom ikke en eneste lyd ud af hende...nærmest som om hendes ansigt var frosset fast..og trak hun måske vejret? niks...hun havde bare det der vilde udtryk i ansigtet...så hoppede jeg hende på mit skød, sådan hårdt, i håb om at der kom skrig ud af hende, men nej...ikke en lyd...og så måtte jeg jo op at stå og vende hende med bunden i vejret...og stadig ingen ting...

ja så gik panikken i mig, for hendes ansigt var stadig som forstenet, så måtte jeg jo kaste hende rundt igen, og klaske hende hårdt i ryggen...og stadig ingen ting...og så løb jeg, først ud i gangen hvor jeg igen forsøgte at tæske gang i hende...og først lige som jeg nåede køkkenet...lige inden jeg skreg på michael...sagde hun lige huuu...og så kort vrææææ...og så var hun normal???

jeg blev så bange...at jeg nær var gået i gulvet, mine knæer knækkede bare sammen under mig, og tårene pressede sig vildt meget på...

ja så sank tif lige et par gange, og så var hun sig selv igen...fååårk jeg rystede..jeg tjekkede hende flere gange i går aftes og til ud på natten...jeg turde simpelthen ikke andet, for jeg syntes jo der manglede en stor reaktion fra hende...

i dag snakkede jeg så med min veninde, som sagde at hun havde lavet et stunt der lignede oppe hos hende, da hun flækkede læben, min veninde sagde at hun måtte snakke til hende stille og roligt fordi hun skreg vildt uden lyd...så hun blev helt blå ved læben, altså hysteri.

jeg ved ikke om det er det samme som der skete herhjemme, men da jeg var bette skreg jeg så jeg besvimede...så jeg håber fandme ikke det er noget hun har arvet...

men uanset, så var jeg hunderæd, og troede jeg skulle dø!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2008

Astrid P

Wadx, Loggi... Det lyder sgu ikke rart!
Jeg håber ikke det sker igen.
KH Astrid

Anmeld

7. maj 2008

ivfmarie

Puha... IKKE rart!
Jeg har godt hørt om unger der vræler uden lyd/luft så de besvimer - har faktisk en kammerat hvis søn gør det. Og der "sker" ikke noget ved det - det er ubehageligt, men ikke alvorligt (sagde deres læge).
mEN SYND FOR DIG, AT DU SKULLE BLIVE SÅ (sorry) forskrækket - det var ikke rart.

(H) Marie

Anmeld

7. maj 2008

linemus

Åh Loggi, kram herfra, for det må ha' været så grimt for dig at se. Godt hun er tip top igen. Signe holder nogle gange vejret, når hun græder meget, men der er ikke sket noget endnu. Jeg har vist engang læst, at man skal puste dem i hovedet, men synes sgi ikke det hjælper noget... Knus Line

Anmeld

7. maj 2008

birgittemarie

Nej for Pokker, det var dog en grim oplevelse!! Stakkels dig, kan godt forstå, du blev svag i knæene. Hvor kan man nå at tænke mange tanker på den relativt korte tid, der går, før slemme-baby siger noget igen!
Det kan jo være, at hun fandt ud af, at hun fik en temmeligt anderledes opmærksomhed på det sidste gang, hun gjorde det hos din veninde og så lige skulle prøve den igen med dig?
Godt, der ikke var noget galt i hvert fald!!
Stort knus fra Birgitte

Anmeld

8. maj 2008

Loggidut

jeg ved sørme ikke hvad det skulle forstille, eller om hun virkelig havde noget i luftrøret...den der følelse af at falde dybt dybt ned når det sker...den er bare så grim, og sidder virkelig lang tid i kroppen bagefter...man er totalt udmattet...

jeg håber det kun var en engangsforstilling, for det holder mine gamle nerver sgu da ikke til i længden!

Anmeld

8. maj 2008

bette

puha tror sku også jeg ville have gået i panik.. gjorde jeg også dengang mikkel lige pludselig faldt sammen på mig.. og kunne ikke få kontakt til ham.. (det var efter han var væltet bagover) det er virkelig ubehageligt!!
så forstår dig virkelig godt.. og¨håber bestemt ikke det er noget hun har arvet.. det er ihvertfald ikke det man ønsker at give videre jo

Anmeld

8. maj 2008

Anja

Uha, det var da en grim oplevelse ! Vi må håbe at det ikke gentager sig for det er jo lige til at få dårlige nerver af :(

Anmeld

8. maj 2008

BellaT

Åhhh gulp! Sikke et chok!!!8(
Har du ikke fortalt engang at hun også nogle gange snakkede uden lyd? Stumfilmsdatter, tror jeg nok du kaldte hende. Måske er hun bare uden lyd engang imellem.
Ej, jeg ved ikke noget. Pyha, et chok du har fået. Håber da også det var en engangsforestilling.

Knus fra Helle...

Anmeld

9. maj 2008

Loggidut

joooo, men det var kun for sjovt miiikro, og det var sådan en gensidig leg...det her var helt anderledes...og her var det ikke leg, det kunne man se i øjnene på hende.

det med at åbne og lukke munden uden lyd gør hun nu stadig, nu hedder legen bare: hvad siger fiskene...for hun kan få det til at sige sådan en sjov lyd når hun åbner og lukker munden på den måde...dog uden stemme...det er læberne der siger lyden...aj det er svært at forklare...men det er slet ikke at sammenligne med det andet.(?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.