Jeg melder mig for alvor på banen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Honningblomst

hc=k skriver:

Præcis og med pco er det jo bare værre synes jeg for hvis jeg ikke taber mig kan jeg jo godt vinke drømmen om at Kristopher engang skal have en lillesøster/lillebror farvel. Næææææ nej jeg har omlagt alt herhjemme og er virkelig standhaftig og hver gang tallet på vægten falder så får jeg endnu mere lyst til at fortsætte

Nemlig...og stiger den en dag så giver du den lige en tand mere...for det går op og ned og i stå, men i sidste ende går det jo ned ad..

Så sejt af dig...

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

hc=k

Eva skriver:

Nemlig...og stiger den en dag så giver du den lige en tand mere...for det går op og ned og i stå, men i sidste ende går det jo ned ad..

Så sejt af dig...

Knus..

Det er bare rigtig dejligt at der er nogle der "hepper" på en hehe

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

Macaab skriver:

Hvor meget har du smidt Eva? og hvad var din taktik?

Du er jo en rigtig godt forbillede (her kunne godt være en piftende smiley)

tak...jamen jeg har smidt 30 kilo og holdt det nu i 6år...jeg gjorde "bare" det man ved man bør..levede sundt..droppede hvidt brød, kage, slik, chips og andet fyldt med fedt og supper og spiste masser af frugt, grønt, groft og kød...for mig hjalp det at spise sidste måltid ved 18 tiden og intet efter...hver 3. time fra morgen til aften..

Men det er stadig en kamp...hvis ikke jeg lever sundt , så smutter der to-tre kilo på, på ingen tid...møg...

Knus til dig..

Anmeld

22. januar 2010

Corn

Eva skriver:

tak...jamen jeg har smidt 30 kilo og holdt det nu i 6år...jeg gjorde "bare" det man ved man bør..levede sundt..droppede hvidt brød, kage, slik, chips og andet fyldt med fedt og supper og spiste masser af frugt, grønt, groft og kød...for mig hjalp det at spise sidste måltid ved 18 tiden og intet efter...hver 3. time fra morgen til aften..

Men det er stadig en kamp...hvis ikke jeg lever sundt , så smutter der to-tre kilo på, på ingen tid...møg...

Knus til dig..

Jeg brugte en stor del af 2008 på at smide 10 kilo, på en ganske stille og rolig måde. Jeg tabte faktisk 12 kilo, men da jeg stoppede med at løbe kom 2 kilo på igen, men ellers lykkedes det mig at holde tabet på de 10.

Og ja, sund kost, og så iøvrigt også kolleger der havde sunde kostvaner... Utroligt hvad andres sunde madvaner kan gøre for en selv...

Jeg manglede stadig at smide 10 kilo, men det skal gøres på den "rigtige" måde, så jeg fortsætter den sunde kost, og håber så, at baby3-on-the-way vil tære lidt på depoterne... Og ellers går jeg for alvor igang igen, når jeg er klar efter fødslen til sommer...

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

Macaab skriver:

Jeg brugte en stor del af 2008 på at smide 10 kilo, på en ganske stille og rolig måde. Jeg tabte faktisk 12 kilo, men da jeg stoppede med at løbe kom 2 kilo på igen, men ellers lykkedes det mig at holde tabet på de 10.

Og ja, sund kost, og så iøvrigt også kolleger der havde sunde kostvaner... Utroligt hvad andres sunde madvaner kan gøre for en selv...

Jeg manglede stadig at smide 10 kilo, men det skal gøres på den "rigtige" måde, så jeg fortsætter den sunde kost, og håber så, at baby3-on-the-way vil tære lidt på depoterne... Og ellers går jeg for alvor igang igen, når jeg er klar efter fødslen til sommer...

Så skal det jo nok gå.. hvor er jeg glad for jeg ikke skal være gravid mere, synes godt nok man rykkes lidt rundt på efter sådan en omgang, eller jeg gør...jeg bliver en hval.. Me hvad man ikke gør for bebserne...

Knus og held og lykke...med det hele..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.