Jeg melder mig for alvor på banen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

hc=k

Jeg vil gerne melde min ankomst og håber på at jeg kan holde min kur

Jeg startede for 2 uger siden og har nu tabt mig 6 kg

Eneste jeg har gjort er at spise massere af grønt og så ellers fjerne chips og chokolade.

Hilsen Henni som mangler at tabe 15 kg endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Honningblomst

Jeg vil gerne melde min ankomst og håber på at jeg kan holde min kur

Jeg startede for 2 uger siden og har nu tabt mig 6 kg

Eneste jeg har gjort er at spise massere af grønt og så ellers fjerne chips og chokolade.

Hilsen Henni som mangler at tabe 15 kilo

Dejligt du er kommet igang,....og det gode ved sådanne omlægninger er alt det væske der ryger i starten, så føler man bare der sker noget....og så skal der lige gå nogle uger og så ryger der også fedt og det gør det jo kun endnu bedre..

Så dejligt du er igang...tillykke. og mon ikke de der 15 kilo er væk 1 maj... skønt at gå sommeren i møde med en lækkersmækker krop..

Knus Eva..

Anmeld

22. januar 2010

hc=k

Eva skriver:

Dejligt du er kommet igang,....og det gode ved sådanne omlægninger er alt det væske der ryger i starten, så føler man bare der sker noget....og så skal der lige gå nogle uger og så ryger der også fedt og det gør det jo kun endnu bedre..

Så dejligt du er igang...hvor meget skal du tabe..

Knus Eva..

Ja det er nemlig rigtig super og det er rigtig nemt fordi det ikke er sådan en kur hvor man virkelig skal pine sig selv..

Jamen jeg skal tabe 15 kg endnu så er jeg nede på 75 kg og det er minmum hvad jeg skal veje

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

hc=k skriver:

Ja det er nemlig rigtig super og det er rigtig nemt fordi det ikke er sådan en kur hvor man virkelig skal pine sig selv..

Jamen jeg skal tabe 15 kg endnu så er jeg nede på 75 kg og det er minmum hvad jeg skal veje

Fik godt set det bagefter...undskyld...altså at du havde skrevet hvad du skulle tabe..så rettede lige mit indlæg...men hvor godt for dig du er igang...for trist at være ked af sit ydre, når det kan ændres...

Anmeld

22. januar 2010

hc=k

Eva skriver:

Fik godt set det bagefter...undskyld...altså at du havde skrevet hvad du skulle tabe..så rettede lige mit indlæg...men hvor godt for dig du er igang...for trist at være ked af sit ydre, når det kan ændres...

Haha så godt lige du rettede.

Jo mon ikke de er væk der det ville være rigtig skønt.

Det er nemlig rigtig træls at være træt af sin krop og ikke kunne købe det tøj man virkelig gerne vil have..

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

hc=k skriver:

Haha så godt lige du rettede.

Jo mon ikke de er væk der det ville være rigtig skønt.

Det er nemlig rigtig træls at være træt af sin krop og ikke kunne købe det tøj man virkelig gerne vil have..

Det er jeg sikker på de er...5 kilo om måneden kan du sagtens når du er så sej og vedholdende...

Og ja, det er nemlig virkelig deprimerende at stå der og prøve tøj og intet sidder som man ønsker det...

Knus..

Anmeld

22. januar 2010

hc=k

Eva skriver:

Det er jeg sikker på de er...5 kilo om måneden kan du sagtens når du er så sej og vedholdende...

Og ja, det er nemlig virkelig deprimerende at stå der og prøve tøj og intet sidder som man ønsker det...

Knus..

Lige præcis det er nemlig det. Jeg skal nok klare den skal jeg for jeg har virkelig blod på tanden

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

hc=k skriver:

Lige præcis det er nemlig det. Jeg skal nok klare den skal jeg for jeg har virkelig blod på tanden

Selvfølgelig kan du det...det er jo for livet.. det syntes jeg er det hårdeste at indse, altså at jeg altid vil tage let på og derfor altid skal passe på...men hellere det end at være overvægtig, trist og tung...

Anmeld

22. januar 2010

hc=k

Eva skriver:

Selvfølgelig kan du det...det er jo for livet.. det syntes jeg er det hårdeste at indse, altså at jeg altid vil tage let på og derfor altid skal passe på...men hellere det end at være overvægtig, trist og tung...

Præcis og med pco er det jo bare værre synes jeg for hvis jeg ikke taber mig kan jeg jo godt vinke drømmen om at Kristopher engang skal have en lillesøster/lillebror farvel. Næææææ nej jeg har omlagt alt herhjemme og er virkelig standhaftig og hver gang tallet på vægten falder så får jeg endnu mere lyst til at fortsætte

Anmeld

22. januar 2010

Corn

Eva skriver:

Knus..

Hvor meget har du smidt Eva? og hvad var din taktik?

Du er jo en rigtig godt forbillede (her kunne godt være en piftende smiley)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.