Taber-hygge-weekend-mad...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Honningblomst

Zette skriver:

Nåårh du er single! Åh det er en udfordring.. tror jeg levede at karrysild på rugbrød da jeg boede alene, eller pizzasandwich efter arbejde til beverly kl.17 og så gad jeg ikke spise aftensmad..

Men der er så mange andre glæder når man er single... MASSER af tid til sig selv. :-)

Men nok endnu fler plusser når man har en man elsker

Ak ja! Men i det mindste styrer du da selv fjernbetjeneren!! Haha

Nå, spøg til side

For mig er der vidst flest plusser, men har heller ikke de bedste oplevelser med mig.... men jeg lever også bare af noget nemt noget...billigere og nemmere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

smokin

Eva skriver:

For mig er der vidst flest plusser, men har heller ikke de bedste oplevelser med mig.... men jeg lever også bare af noget nemt noget...billigere og nemmere...

Ja - jeg havde heller ikke den heldigste fyr før jeg mødte Nicolai.

Så det tog ham et helt år at indfange mig, fordi jeg nægtede at lukke nogen ind, og havde en fed singletid med masse af me-time!

Levede af stort set intet, brugte tonsvis af penge på mig selv. Hurra!

Havde et fedtbetalt job og lækker lejlighed lige ved zoo og på arbejdet var en lækker og billig kantine til 20 kr. om dagen hvor man kunne få alt hvad hjertet begærede, så spiste ofte der og brugte ikke så mange penge på mad derhjemme.

Men når du finder ham en dag!! Så ved du også hvor lækkert jeg har det.

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

Zette skriver:

Ja - jeg havde heller ikke den heldigste fyr før jeg mødte Nicolai.

Så det tog ham et helt år at indfange mig, fordi jeg nægtede at lukke nogen ind, og havde en fed singletid med masse af me-time!

Levede af stort set intet, brugte tonsvis af penge på mig selv. Hurra!

Havde et fedtbetalt job og lækker lejlighed lige ved zoo og på arbejdet var en lækker og billig kantine til 20 kr. om dagen hvor man kunne få alt hvad hjertet begærede, så spiste ofte der og brugte ikke så mange penge på mad derhjemme.

Men når du finder ham en dag!! Så ved du også hvor lækkert jeg har det.

Det er nok mest det med at turde tro på nogen....det kan jeg ikke endnu, måske en dag...hvem ved...og indtil da så nyder jeg mit liv som det er nu..

Dejligt du mødte manden i dit liv...

Knus..

Anmeld

22. januar 2010

Diana...

Eva skriver:

Det er nok mest det med at turde tro på nogen....det kan jeg ikke endnu, måske en dag...hvem ved...og indtil da så nyder jeg mit liv som det er nu..

Dejligt du mødte manden i dit liv...

Knus..

Jamen eva er du blevet single? øv øv håber du har det godt.

Knus Diana 

Anmeld

22. januar 2010

Sujan

Jeg sidder også bare og er snot forkølet så har sprunget træningen over de sidste par dage. Vi drikker cola og lidt slik i weekenden. (før gjorde vi næsten hver dag, men nu kun i weekenden og der gider vi det næsten ikke alligevel)

Men i aften står den på madpandekager med kylling og blandet salat og lidt dressing...

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

DianaMoar skriver:

Jamen eva er du blevet single? øv øv håber du har det godt.

Knus Diana 

Jo jo... jeg er helt ok, må bare sande jeg ikke er til det der med at have nogen jeg skal forholde mig til... det er vidst rigeligt med ungerne.. så jo, er ok...bare snottet..

Knus..

Anmeld

22. januar 2010

Bavianis

Eva skriver:

Kom med idéer...sidder her snotforkølet og tappet for energi og trænger til inspiration.....hvad I spiser sådan en weekend....giver i den gas eller holder i livsstilen helt igennem?

Knus Eva..

Hej Eva

Her er den ultimative weekend-taber-opskrift (som alle jeg har serveret den for ELSKER!):

2-3 løg

kyllingekød (bryst eller filet underordnet)

1-1,5 glas chilisauce (KRAFT laver en god en men den billige efterligning er absolut ligeså god!)

1 glas tyttebærsyltetøj

Tilbehør:

BBQ vaffel-pomfritter til ovnen

Fremgangsmåde:

Snit løgene i både (store chunks). Skær kyllingekødet i mundrette bidder og svits dem på panden i lidt olie. Tilsæt resten og lad det simre. Spis med de varme vaffel-pomfritter.

Åndssvagt nemt og super godt!

Man KAN (men så er man altså udenfor taber-kategorien - så er du advaret!!) lave grønne bønner til, med finthakket løg, ingefær og honning. Det giver en fin frisk modvægt til taber-retten.

Rigtig god weekend;-)

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

Bavianis skriver:

Hej Eva

Her er den ultimative weekend-taber-opskrift (som alle jeg har serveret den for ELSKER!):

2-3 løg

kyllingekød (bryst eller filet underordnet)

1-1,5 glas chilisauce (KRAFT laver en god en men den billige efterligning er absolut ligeså god!)

1 glas tyttebærsyltetøj

Tilbehør:

BBQ vaffel-pomfritter til ovnen

Fremgangsmåde:

Snit løgene i både (store chunks). Skær kyllingekødet i mundrette bidder og svits dem på panden i lidt olie. Tilsæt resten og lad det simre. Spis med de varme vaffel-pomfritter.

Åndssvagt nemt og super godt!

Man KAN (men så er man altså udenfor taber-kategorien - så er du advaret!!) lave grønne bønner til, med finthakket løg, ingefær og honning. Det giver en fin frisk modvægt til taber-retten.

Rigtig god weekend;-)

Detr lyder gost nok lækkert..og rigtig kvindemad... det tror jeg at jeg skal lave i morgen...dejligt med nye opskrifter, tit kører jeg bare i det samme...

Knus..og god weekend..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.