Taber-hygge-weekend-mad...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.729 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

Honningblomst

Kom med idéer...sidder her snotforkølet og tappet for energi og trænger til inspiration.....hvad I spiser sådan en weekend....giver i den gas eller holder i livsstilen helt igennem?

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Lone Jakobsen

vi smovser lidt i weekenden. fx. kommer der sodavand på bordet, og fredags hygge snolder.

idag står menuen på kyllingebryst fyldt med champignon, rødpeber, ost og masser af hvidløg. dertil kartoffel kroketter, en god salat og rødvins sauce. vi har kun den yngste hjemme i denne weekend, så vi spiser lidt stærkere mad end når børnene er hjemme.

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

nutche skriver:

vi smovser lidt i weekenden. fx. kommer der sodavand på bordet, og fredags hygge snolder.

idag står menuen på kyllingebryst fyldt med champignon, rødpeber, ost og masser af hvidløg. dertil kartoffel kroketter, en god salat og rødvins sauce. vi har kun den yngste hjemme i denne weekend, så vi spiser lidt stærkere mad end når børnene er hjemme.

Uhmmm...nammenam-.....lyder godt nok lækkert.

Jeg drikker spandevis af pepsi, men tror snart jeg skal tage en koldtyrker(mon man må bruge det udtryk eller hedder det en kold-med-anden-etnisk-baggrund-end-dansk.. )

Knus..

Anmeld

22. januar 2010

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Jeg drikker spandevis af pepsi, men tror snart jeg skal tage en koldtyrker(mon man må bruge det udtryk eller hedder det en kold-med-anden-etnisk-baggrund-end-dansk.. )

Knus..

he he he jeg drikker kun sodavand i weekenden....men til gengæld kan jeg ikke klare smagen af light.... så det bliver den rigtig usunde slags

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

nutche skriver:

he he he jeg drikker kun sodavand i weekenden....men til gengæld kan jeg ikke klare smagen af light.... så det bliver den rigtig usunde slags

Pepsimax er altså virkelig godt...

Anmeld

22. januar 2010

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Pepsimax er altså virkelig godt...

nej nej nej vil hellere ha discount cola MED sukker

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

nutche skriver:

nej nej nej vil hellere ha discount cola MED sukker

Puha..adder badder...

Anmeld

22. januar 2010

smokin

Eva skriver:

Knus..

Altså i weekenden er det som regel ekstra hygge fordi min kæreste kommer så sent hjem i hverdagene og jeg er så tidligt træt for tiden.

Iaften står den på pastaret med tun (ikke dåse) og store rejer i tomat/flødesauce

Og imorgen bliver det en oksemørbrad (jeg gemte halvdelen fra nytårsaften) med noget rodfrugter og bearnaise tror jeg..

SÅ liiiiidt ekstra i denne weekend!!

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

Zette skriver:

Altså i weekenden er det som regel ekstra hygge fordi min kæreste kommer så sent hjem i hverdagene og jeg er så tidligt træt for tiden.

Iaften står den på pastaret med tun (ikke dåse) og store rejer i tomat/flødesauce

Og imorgen bliver det en oksemørbrad (jeg gemte halvdelen fra nytårsaften) med noget rodfrugter og bearnaise tror jeg..

SÅ liiiiidt ekstra i denne weekend!!

Ejj..det lyder også lækkert...det er også hyggeligere at hygge når man er to og ikke bare sig selv...

Måske jeg skulle lave lidt lækkert til mig selv i aften..

Anmeld

22. januar 2010

smokin

Eva skriver:

Ejj..det lyder også lækkert...det er også hyggeligere at hygge når man er to og ikke bare sig selv...

Måske jeg skulle lave lidt lækkert til mig selv i aften..

Nåårh du er single! Åh det er en udfordring.. tror jeg levede at karrysild på rugbrød da jeg boede alene, eller pizzasandwich efter arbejde til beverly kl.17 og så gad jeg ikke spise aftensmad..

Men der er så mange andre glæder når man er single... MASSER af tid til sig selv. :-)

Men nok endnu fler plusser når man har en man elsker

Ak ja! Men i det mindste styrer du da selv fjernbetjeneren!! Haha

Nå, spøg til side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.