Lidt for spændende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. maj 2008

Lise

Min brors kæreste (kone fra på lørdag) er gravid med termin 7.7. - vi venter med glæde fætter Mikkel.

MEN idag har de så været til 3d scanning. Min mor ringede bagefter for at høre hvordan det gik - og det gik så desværre ikke så godt. Lille Mikkel er åbenbart for lille og så var der et eller andet med navlestrengsflowet som ikke var som det skulle være, så de blev sendt på fg. Og nu sidder vi så og venter på at min bror ringer til min mor og hun ringer til mig...

Min bror har noget med hukommelsen og sådan (lang sygehistorie), så da min mor kun har talt med ham kort ved vi faktisk ikke andet med sikkerhed end at de netop var ankommet på fg da de talte sammen... (læs: min bror er ikke nogen helt pålidelig kilde - han lyver aldrig, han glemmer bare).

Jeg håber at grunden til at vi endnu ikke har hørt noget (tre timer siden de kom på fg) er at de er ramt af strejken og må vente i lang tid. Og ikke at der er noget galt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2008

Tynen

Puha, det lyder godt nok skræmmende!
Krydser fingre for at alt er ok!! Det må være træls at gå i uvished.

Håber du giver en update når du ved mere!

Anmeld

7. maj 2008

Tut

Også krydsede fingre herfra.

Glæder mig til at høre en update om at Mikkel er OK.

Knus (H)

Anmeld

7. maj 2008

Lise

Mikkel er vist desværre ikke ok...

Min brors kæreste har vist fået hormoner nu for at sætte fødslen igang - han var helt stoppet med at vokse indeni maven. Fuck mand noget lort! Min bror har bare haft så meget modgang i sit liv, og nu var det endelig begyndt at gå rigtig godt efter han mødte denne søde kæreste... de skulle giftes lørdag og være forældre til juli. Nu er brylluppet aflyst og hun er sat igang med at føde ni uger for tidligt..

Og jeg sidder og hyler i den anden ende af landet...

Anmeld

7. maj 2008

Loggidut

nej lise for fanden...

hvad pokker er det lige der sker?

er han død den bette mikkel...oh nej, jeg er bare så ked af det på jeres vejne...

jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive...hvor er det bare synd for jer og dem!

Anmeld

7. maj 2008

Tynen

WHART!!!
Ej, nu er det lige før jeg tuder! Kan slet ikke holde til at høre om sådan noget.

Hvor er det frygteligt!
Hele deres verden bliver jo vendt på hovedet nu!

Det bare så synd for dem.. Ja, for jer alle!
Sender min dybeste medfølelse!

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive..

Anmeld

7. maj 2008

Juniors mor

Nej da hvor frygteligt....puhaaa føler med dig og hele familien, hvor er det bare synd for din bror og kæresten. Masser af medfølelse og tanker herfra...

Anmeld

7. maj 2008

Lise

Han lever stadig... måske har de ikke sat fødslen igang alligevel (al info går stadig igennem min bror som udover at have en elendig hukommelse er i chok) - tror de har givet lungemodner og vil formodentlig sætte fødslen igang imorgen.

Men han skulle bare ikke ud endnu... åhh, jeg håber han klarer den og ikke fejler noget alvorligt....

Anmeld

7. maj 2008

linemus

Åh nej, hvor er det synd for dem og dig og din familie. Jeg krydser fingre for at alt går godt for den lille gut, selvom han kommer alt for tidligt. Mange mange tanker herfra...

Anmeld

7. maj 2008

Ny mor

Åh, nej, Lise noget fuking lort.............hvor jeg bare krydser fingre for fødslen og den lille i morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Knus & XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX´er
Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.