vi brugte "familievuggen" fra min mands side der var sat fin i stand....Det var kun den første uge hun sov hos os i sengen....derefter lå hun stort set i liften i vuggen, og sidenhen uden lift i vuggen, og hun har kunnet være i den helt indtil nu hun er et år, hvor hun så fik junoseng af sin far.....(forkælede asen
)
selvfølgelig har hun ind imellem puttet hos os eller faldet i søvn der eller....men det har fungeret fint for alle parter på den anden måde.....og jeg må indrømme...jaaaa jeg ved det godt men hun sover altså stadig på vores værelse, selvom vi har lavet et lille fint til hende....men far er ikke parat endnu, og så længe hun sover som en sten...ja så går det jo ikke ud over biiip
men som du også selv siger er det SÅ forskelligt hvad der fungerer for de enkelte....synes vi hurtigt fandt ud af hvad der fungerede her....
Måske svigerne kunne købe en lidt billigere vugge, og så kan den jo sælges hvis det er....? men vil sige hvis den kan bruges til den lille er et år, så go for it....blev langt håber du kan bruge alt det sludren til noget

Anmeld