Min Far og hans kæreste har været så søde at sige, at de gerne vil forære os en vugge til lillemanden, hvilket vi er smadder glade for og noget vi har ønsket os 
Men planen er, at han skal sove i vores seng i den ene side med en sengehest, så han ikke triller ud (ikke i midten, simpelthen fordi vi tænker, at vi får så lidt tid og overskud til at være kærester, at det i det mindste vil være rart at kunne holde om hinanden om natten). Så er en vugge så brugbar alligevel? Hvordan er jeres erfaringer med, at få barnet til at sove til middag i en vugge (eller tremmeseng for den sags skyld) når de er vant til at sove i jeres seng om natten? Og er det en dum idé at tage vuggen ind i stuen, når han sover til middag, så vi kan holde øje med ham (altså skal han hellere lære at sove i et andet rum for sig?
Jeg mener at vuggen kan bruges til han er omkring et års tid, og så tænker jeg, at han måske alligevel skal vænnes fra at sove i vores seng fra han er omkring måske et halvt års tid, og så er der jo i hvert fald det halve år hvor han kan bruge vuggen. Og den kan bruges igen til det næste barn vi forhåbentlig får en dag.
Jeg har ønsket mig denne vugge længe, men når nu tilbudet pludselig foreligger bliver jeg lidt i tvivl.. For vil selvfølgelig ikke have at de skal betale for noget som måske ikke bliver brugt!?
Så hvad er jeres erfaringer? Det er smadder svært at forudsige noget som helst, før man har prøvet det 
Anmeld