Johanna er ørebarn og skal have lagt dræn :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. maj 2008

Siber

i lørdags startede Johanna med at blive snottet, også startede balladen igen. Stakkels lille pus, har grædt og grædt og grædt og næsten ikke sovet. I dag havde vi en tid til kontrol, men jeg var jo godt klar over at den var gal igen. Og ganske rigtig lille pus havde MØB på begge øre, så nu er vi på pensilin igen og på onsdag skal hun have lagt dræn!
Åh jeg kommer til at græde som pisket, når hun skal ligge der helt slap.
Nogen der har prøvet det?

Men jeg ved at det kommer til at gøre godt på sigt, så det er jo det bedste!

Åh min stakkels lille pusling
Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2008

Anja

Føler med dig. Jeg står sikkert selv i samme situation. Elias har jo haft MØB et par gange og i dag har han fået prikket hul på trommehinderne og suget ører hos ørelægen :(

Hvis der igen er væske på ørerne ved kontrol er det også tid til dræn her.

Anmeld

7. maj 2008

Tynen

Har ikke selv prøvet det, men vil bare sende en krammer herfra!
Det lyder bare rigtig hårdt!

Held og lykke på onsdag!
Er sikker på det hele nok skal gå, men kan godt forstå du frygter at skulle se hende ligge helt slap!
Pheew!

Og ja, det bliver sikkert bedre på sigt! - Men derfor er det ikke sjovt alligevel!

Anmeld

7. maj 2008

Loggidut

aj altså, også jer nu...det er bare så synd...dengang man gik med dem inde i maven tænkte man jo slet ikke på at der kunne komme sådanne ting til?

det er altså for meget!

stor trøstekram her fra mig af!

Anmeld

8. maj 2008

Rasmine

Siber, har prøvet det MANGE gange, med Mille. Prøv at vende den om og tænk: Hvor er det godt hun skal have de dræn. TRO MIG: det bliver en helt anden pige du får med hjem. Dumme ører, de er bare skyld i mange trælse timer, gråd og udkørthed hos alle parter. -Det er sindssygt hårdt at gå fra sit lille barn, som ligger der helt slap... Jeg græd som pisket, og var pisse nervøs. (de første par gange) -Tænk nu hvis noget gik galt, og guldklumpen aldrig vågnede op igen. Men HUSK på at ørelægerne gør det mange gange hver dag, og at de bare har styr på det. Mille græd og græd og græd, da hun vågnede, hele vejen hjem i bilen, og op til en time ca. da vi var kommet hjem. Men kort tid efter blev hun glad og LETTET! Tænk på at det er godt hun skal have dræn i NU, og ikke som Mille, da hun først var knap 2 år. Mille's sprog har ikke været alderssvarende, og det er først nu hun er kommet godt efter det (er stadig ikke helt alderssvarende...) Men det kommer, og hendes ører er fine nu (7, 9, 13 har der ikke været noget i lang tid.) OP med hovedgærdet, hjemmesko på, og så en lille hue. Saltvandsnæsespray er super, hvis de bliver snottede, det kommer jo noget "flow" i snottet på den måde. Kh.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.