voksi eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.972 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

CHD

Jeg er i den situation at jeg har købt barnevogn, m. lift og 2 dyner. Alligevel kan jeg ikke få idéen om en Voksi ud af hovedet igen. Jeg har hørt så meget godt om dem, og at barnet føler sig mere tryg i den hulelignende Voksi. Jeg vil så gerne have en, men synes de er dyre, og vi har jo egentlig slet ikke behov for den. Min drøm vil være at købe en Voksi + sommerdyne, men uden bæreplade og seler da jeg har en lift.

Er jeg bare ved at skabe endnu et behov, som jeg i bund og grund ikke har brug for at få dækket? Hvad er jeres erfaringer med henholdsvis Voksi og alm. lift/dyne? Hvad synes I er bedst?

Jeg glæder mig til at høre om jeres erfaringer.

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

SaNiNa

Vi har en voksi og er rigtig glade for den. Nicklas elsker at komme ned i den og ud og putte. de få gang han ikke har sove i den i barnvognen har han ikke haft dyne på når han er vågnet så nu sover han altid i voksien.

Vi brugte liften til han var 2 måneder og til næste barn tror jeg ikke vi kommer til at bruge den... men det må tiden jo vises

Anmeld

21. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi har aldrig brugt lift til frederic, kun hans voksi med bæreplade. Har slet ikke haft behov for lift. 

Anmeld

21. januar 2010

frk Jensen

Jeg købte en billig voksi på nettet for at prøve om det var mig.. Det er det slet ikke.
Marcus skal spændes fast i barnevognen når han sover (pga utryghed overfor hans far, er han ALTID i sele) og det kan man ikke med en voksi. Det er hvert fald noget bøvlet.
Her hvor der er koldt har jeg lagt en dyne under ham og så en god dyne over ham.. Men jeg har også haft to babydyner og nu har jeg to junior dyner..

Så voksién var ikke et hit her

Knus

Anmeld

21. januar 2010

Valle81

CHD skriver:

Jeg er i den situation at jeg har købt barnevogn, m. lift og 2 dyner. Alligevel kan jeg ikke få idéen om en Voksi ud af hovedet igen. Jeg har hørt så meget godt om dem, og at barnet føler sig mere tryg i den hulelignende Voksi. Jeg vil så gerne have en, men synes de er dyre, og vi har jo egentlig slet ikke behov for den. Min drøm vil være at købe en Voksi + sommerdyne, men uden bæreplade og seler da jeg har en lift.

Er jeg bare ved at skabe endnu et behov, som jeg i bund og grund ikke har brug for at få dækket? Hvad er jeres erfaringer med henholdsvis Voksi og alm. lift/dyne? Hvad synes I er bedst?

Jeg glæder mig til at høre om jeres erfaringer.

Tak

Voksi var ikke sagen her, synes det var alt for meget pakken rundt, snoren, snøren bøvlen osv og synes den fyldte alt for meget i barnevognen:0)

Blev aldrig glad for den, elsker dyenen.

Når det er rigtig koldt, så putter jeg et uldtæppe under madrassen og trækker den med op over dynes, og så ligger barn trykt og godt og varmt:0)

Christina

Anmeld

21. januar 2010

Ayasmor

BetinaMørk skriver:

Jeg købte en billig voksi på nettet for at prøve om det var mig.. Det er det slet ikke.
Marcus skal spændes fast i barnevognen når han sover (pga utryghed overfor hans far, er han ALTID i sele) og det kan man ikke med en voksi. Det er hvert fald noget bøvlet.
Her hvor der er koldt har jeg lagt en dyne under ham og så en god dyne over ham.. Men jeg har også haft to babydyner og nu har jeg to junior dyner..

Så voksién var ikke et hit her

Knus

Er det ikke bare at spænde selen fast inden i voksien?? eller det kan man måske ikke? Det kan jeg nemlig med min sleebee.. Aya har og ALTID sele på, men det er nu bare for at hun ikke springer udover kanten

Anmeld

21. januar 2010

SaNiNa

Ayasmor skriver:

Er det ikke bare at spænde selen fast inden i voksien?? eller det kan man måske ikke? Det kan jeg nemlig med min sleebee.. Aya har og ALTID sele på, men det er nu bare for at hun ikke springer udover kanten

Jo det kan man godt der er forsyet man skal bare selv sprakket det op.

Vi har ikke sele i da han jo er pakket så meget ind så det næsten er umuligt at komme op af den. og han har heller ikke forsøgt.

men det kan jo være det kommer

Anmeld

21. januar 2010

Ayasmor

Sanne og Nicklas skriver:

Jo det kan man godt der er forsyet man skal bare selv sprakket det op.

Vi har ikke sele i da han jo er pakket så meget ind så det næsten er umuligt at komme op af den. og han har heller ikke forsøgt.

men det kan jo være det kommer

Nå okay.. ja det har min nemlig også.. så jeg har bare sprækket det op. og da aya er 13 mdr. og ret aktiv tager jeg ikke lige nogle chancer med selen

Anmeld

21. januar 2010

Cris

Jeg bruger kun voksi posen og ikke liften. Men der er nogle som kan selv kan syge sådan en. Man køber renuld per meter (og så kan man besteme, hvor tyk, den skal være) og man syr en betræk til den... Men liften og dynen fungere også godt.

Du kan måske kikke nogle brugte. Du kan finde nogle til god pris i den blå avis aller andre stedder. På den måde kan man prøve den uden at bruge en formue og så alligevel ikke bruge den!

Anmeld

21. januar 2010

SaNiNa

Ayasmor skriver:

Nå okay.. ja det har min nemlig også.. så jeg har bare sprækket det op. og da aya er 13 mdr. og ret aktiv tager jeg ikke lige nogle chancer med selen

Kan jeg godt forstå. der går jo nok heller ikke længe før Nicklas skal have sele på i den, har han jo osse hvis vi er ude at gå tur (det er jeg så spændende det der sker nede på vejen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.