Fantasi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Tynen

cmks2007 skriver:

Vi ser heller ikke nyheder, action eller gys - eller ret meget andet end børnetv egentlig (og Venner), når Caroline er i rummet, og slet ikke nu hvor vi for alvor ser hendes fantasi vokse frem.

Tænker lidt om den abe, er aben fra Pirates-triologien, de sendte på tv2 - om hun måske alligevel har set en reklame for dem... For ellers aner jeg ikke lige hvor den stammer fra.

Godt at høre, at jeg ikke er den eneste, der bliver en anelse paranoid af de smås usynlige legekammerater

Tro mig - Du er ikke den eneste.

Jeg tænker stadig over hvem dælan den mand, hun siger der står og kigger, er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Monica

Her spiller fantasien også ind dagligt. Bla ved at han kommer med en skål og skal ud i gange og ´give hunden mad... Vi har ingen hund... Han er faktisk også begyndt at lege meget med bamsen, at den skal have mad (skal selvfølgelig have sin egen tallerken, glas og ske - og den kan KUN spise med bamse kylling skeen) Den skal selv kravle op på puslebordet, kan ikke brige <gustavs sakmmel, men skal selvfølgelig have sin egen... Jae, ting tager tid her...

Moni - er irriteret over at det er ikke er noget jeg gider at glo på i fjerneren

Anmeld

22. januar 2010

BellaT

Ha ha. Ja, fantasien fejler heller ikke noget her. Det er altså underholdende. 

Phillip kalder på fugle som lander på hans hånd og prøver at fange usynlige balloner i loftet, han leger altædende ko der kravler rundt og spiser gulvtæpper og døre og mor.. Osv.

Han kan blive meget påvirket af ting som han ser i fjernsynet. Hvis nogen slår siger han: av av, mand må ikke, ked af det. Og lign. Så det er bare med at zappe væk, hvis der pludselig sker voldsomme ting mens han kigger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.