Helt sikkert.
Tiffanie tænker i helt andre baner nu end tidligere.
Hun leger meget med fantasi-ting, d.v.s. ting som ikke er der, i dag er det en julemand hun henter på sit værelse og taber på gulvet, så vi skal reparere den for hende...den er der bare ikke.
Desuden leger hun også meget med at tage ud og besøge nogen, hun kan samtidig med fortælle mig at hun har jakke og sko på, selv om hun står i hendes nattøj, altså, hun kan forstille sig ind i nogle situationer, som er fiktive...sært.
Så er der også godt gang i "falske" historier, altså historier hun fortæller, omkring nogle ting som er sket, men som aldrig er sket i virkeligheden.
Og underlige nok, så leger hun meget med plastik-tigere og løver, og de skal spise, og sove, af og til falder de, og skal trøstes, og så spiser de hele tiden Honged! (Honning)
Den anden dag blev hun ved med at plage om et eller andet, som vi egentlig ikke forstod hvad var, og først efter lang tid gik det op for mig, at hun ville lege hun fløj som en lille sort regnsky med ballon. (nøjagtig som hun har set i Peter Plyds) Nogle gange er jeg sgu bange for de børnetegnefilm, ikke er så sunde for dem, netop med den fantasi de har nu.
well, en lang smørre om det du ved, for ja, her er virkelig gang i fantasien...
og ps/ så fortæller hun on off historien om de tre bukkebruser, som gik på sæteren for at æde sig mætte...og den der trold, den skal vi huske at passe på...for den er farlig siger hun!