MD på Aalborg sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.151 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Liljesilas

Er her nogle der har prøvet at blive MD scannet på Aalborg sygehus? Hvis det er, fik i så køn afvide? Jeg spekulere over hvor meget tid de bruger på at se efter kønnet, hvis alt andet er som det skal være... For nu har jeg bare glædet mig til den her dag i SÅ lang tid!

Hilsen Maya (uge 19) - Skal scannes om en uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

9510

Jeg blev scannet på Ålborg sygehus, og syns de tog sig god tid til at finde ud af kønnet, Da de var færdige med alt det andet

Anmeld

21. januar 2010

frk Jensen

mayapigen skriver:

Er her nogle der har prøvet at blive MD scannet på Aalborg sygehus? Hvis det er, fik i så køn afvide? Jeg spekulere over hvor meget tid de bruger på at se efter kønnet, hvis alt andet er som det skal være... For nu har jeg bare glædet mig til den her dag i SÅ lang tid!

Hilsen Maya (uge 19) - Skal scannes om en uge

Jeg er blevet scannet på aalborg sygehus både nf og md..

til MD blev jeg scannet en 3 til 4 gange og de kunne sagtens se kønnet..
Jeg var ikke selv i tvivl da han lige spredte ben og så kunne vi se det hele

Knus

Anmeld

21. januar 2010

bagger26

Hejsa

Det har jeg prøve 2 gange nu, og har fået et gæt på køn begge gange. Første gang en dreng, det passede og denne gang en pige, og det har jeg fået bekræftet ved en 3D/4D scanning..

Men min kollega som er en mdr længere henne end mig ville de ikke kigge efter køn, så der er vist en enkelt derinde som ikke syntes det er det scanningen skal bruges til, men det er ikke noget jeg selv har prøve, dem jeg har været hos har været rigtig rigtig søde.

Knus Christine

Anmeld

21. januar 2010

Liljesilas

Hvor er jeg glad for, at i alle har set køn til MD. Jeg glæder mig så meget, og håber da slet ikke jeg får hende den dumme

Jeg vil så gerne vide om jeg har ret, mht. det er en bette prinsesse. Hvis det blir en dreng, har jeg nemlig ingen navne

Kram Maya

Anmeld

21. januar 2010

bagger26

Ja min kollega var også træt af det, hun ved jo stadig ikke hvad hun skal have, så det er jo bare spændende nu..  

Men de fleste er hvis søde derinde, jeg har i hvert fald kun positivt at sige om dem.  Ja jeg var også mega nysgerrig, jeg kunne bare ikke vente med at få det af vide...

Anmeld

21. januar 2010

Liljesilas

bagger26 skriver:

Ja min kollega var også træt af det, hun ved jo stadig ikke hvad hun skal have, så det er jo bare spændende nu..  

Men de fleste er hvis søde derinde, jeg har i hvert fald kun positivt at sige om dem.  Ja jeg var også mega nysgerrig, jeg kunne bare ikke vente med at få det af vide...

Ja det må også være spændende først at vide det når man føder... Men det har jeg slet ikke tålmodihed til desværre... Det er mærkeligt, som man kan glæde sig til hver ny ting ved graviditeten...

Anmeld

21. januar 2010

Tullebobs

Jeg er også blevet scannet på AAS. Jeg fik dog ikke kønnet at vide, det var ikke uvilje fra jordemoderens side, men den lille lå med armene over ansigtet, og ville ikke flytte sig, så hun brugte lang tid (og 3D teknik) for at få et ordentligt billede af ansigtet, så vi kunne være sikre på at der ikke var ganespalte - hvilket selvfølgelig var det vigtigeste. Sjovt at se spunken i 3D (selvom det var tidligt til den slags) Så det var vel være bonus...

Var alligevel så nysgerrig at vi senere er blevet scannet hos Bang og Hinge (privat klinik i sundhedens hus) - og det kan anbefales.

Trine, som venter en lille William

Anmeld

21. januar 2010

Liljesilas

Tullebobs skriver:

Jeg er også blevet scannet på AAS. Jeg fik dog ikke kønnet at vide, det var ikke uvilje fra jordemoderens side, men den lille lå med armene over ansigtet, og ville ikke flytte sig, så hun brugte lang tid (og 3D teknik) for at få et ordentligt billede af ansigtet, så vi kunne være sikre på at der ikke var ganespalte - hvilket selvfølgelig var det vigtigeste. Sjovt at se spunken i 3D (selvom det var tidligt til den slags) Så det var vel være bonus...

Var alligevel så nysgerrig at vi senere er blevet scannet hos Bang og Hinge (privat klinik i sundhedens hus) - og det kan anbefales.

Trine, som venter en lille William

Hejsa

Jamen nu har jeg lige et par spørgsmål

Kigger de efter gane spalte til MD scanningen? Jeg ved nemlig ikke helt hvad der skal foregå, ud over at de tjekker barnet...

Mht. den privat klinik du efter fulgt blev scannet på, hvilke uge var du i der? Jeg er meget intresseret i at komme der over lige efter, hvis de ikke kan fortælle mig kønnet på sygehuset.

Anmeld

21. januar 2010

bagger26

mayapigen skriver:

Ja det må også være spændende først at vide det når man føder... Men det har jeg slet ikke tålmodihed til desværre... Det er mærkeligt, som man kan glæde sig til hver ny ting ved graviditeten...

Ja nu hvor de alligevel er så langt, så er der jo meget spændende nu.  Men jeg kunne heller ikke selv vente så længe..

Jeg er også blevet scannet hos bang og hinge ved begge graviditeter, ved den førse var det i uge 24+et eller andet, her anden gang var det 29+6. Det var gode billeder og begge gange.. Så vidt jeg husker siger de at billederne er bedst hvis det er mellem uge 24-33 mener jeg, men det skriver de på deres hjemmeside..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.