Termin juni 2010, præsentationsrunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

2721

Hej jeg er ny

Mit navn er Kristine er 23 år og jeg venter sammen med min kæreste vores første barn den 26 juni. Har haft en meget svær graviditet indtil nu, så det har været og er rigtig hårdt. Men glæder mig utrolig meget til at lære min lille søn at kende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

nuggie

Hej.

Jeg hører vist også til her

Jeg har termin den 17.juni. men skla måske føde før da jeg lider af for højt blodtryk.

Jeg er 32 år og bor på lolland, med min søn som er 10 år.

jeg skal have en pige og det glæder alle sig meget over ikke mindst den kommende storebror

Anmeld

23. februar 2010

Liljesilas

Hejsa piger.

Jeg har termin d. 19. juni, men min jordmoder mener jeg måske er længer henne efter sidste scanning. Jeg bor i Aalborg med min mand og bette hund og vi venter os en dreng vi vil kalde Silas

Hilsen Maya.

Anmeld

18. marts 2010

thessemarie

Jeg hedder Therese, er 28 og venter en pige d. 9/6.. Jeg har i forvejen en søn på 8..

Jeg bor i Arden området men skal føde i Randers.. Andre i nærheden..??

Anmeld

24. marts 2010

nymor1

ja det er jeg jeg hedder Dorthe er 29 og venter min og min kærestes første barn en lille dreng han har en pige på 4 fra tidligere forhold og hun glæder sig rigtigt meget til "lillebror" ser dagens lys 18/6,, så det glæder vi os rigtigt meget til..

knuss

Anmeld

29. marts 2010

charlottesmor

hejsa jeg har termin 20.juni 2010 jeg er mor til charlotte født i 2000 tæt på 10 år gammel når hun får lillesøster izabella.

jeg fik en søn i 1995 som jeg desværre mistede i 96 pga. sygdom 10 mdr. gammel.

jeg har en kæreste der er 35 og jeg er 43 og det er hans første barn. vi glæder os alle 3 ustryrligt

Anmeld

18. maj 2010

tanya85

hej jeg er ny herinde, jeg hedder Tanya er 24 blir 25 den 21 juni har termin den 4 juni venter en pige der skal hedde catalina... har i forvejen Adriano fra sep 2006 og Sillas fra august 2008... bor med min mand Luis som jeg har været sammen med i snart 8½ år.

vi bor i et lille rækkehus i børkop sammen med vores kat fnuggi... til dagligt er jeg postbud dog har jeg været sygmeldt med bækkenløsning siden november 2009...

min mand blir student den 23 juni og derefter skal han i lærer som automekaniker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.