Termin juni 2010, præsentationsrunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Corn

Mathildesmor skriver:

Ja, det er dejligt - ikke

Jeg gik 3 dage over tid - og denne her gang må jeg meget gerne føde til tiden igen, da jeg har eksamen lige op til min termin. Jeg når først at gå fra på barsel 8 dage før termin, da jeg ellers ikke når at afslutte et semester. Så det krydser vi fingre for herhjemme

Uhh spændende.

Jeg har scanningstermin den 2. juli, og min mand skal ud og lave mad til en fødselsdag den 3. juli...

Men jeg har ikke gået til termin endnu, så det håber jeg heller ikke sker denne gang

Og hvis jeg går 14. dage over tid, så har de stores børnehave lukket 14 dage for ferie... Så det MÅ IKKE ske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Risen

Hovsa! Jeg er da også med her..Jeg har termin d 28/06 ..

Anmeld

6. februar 2010

Anne85

Må man være med på sidelinjen her? Jeg venter mit 2. Barn med termin 1. Juli... Meeen der er jo god chance for at havne i juni istedet (og garanteret på min egen fødselsdag d. 25. Juni) Jeg er gift på 2. år med Jacob på 26, mor til Kristian som er fra september 2007. Vi bor i Kolding. Jeg er sygeplejerske og arbejder i social psykiatrien! Er pt deltidssygemeldt pga bækkenløsning

Anmeld

7. februar 2010

sara4

jeg hedder sara og er 30 år gammel. jeg bor i bjerringbro sammen med min dejlige kæreste dino. jeg har termin d 23 juni og venter en pige mit første barn. dog er jeg osse velsignet med to skønne unger fra mandens tidligere forhold. det er sabina på 8 år og benjamin på 6 år og de glæder sig rigtig meget til, at lillesøster kommer til verden. jeg er pædagog og arbejder i en fantastisk børnehave. er det ikke rigtigt at man som gravid oplever en kærlighed som man kun ved hvordan føles når man står i det? der er kærlighed til sin partner, til bonus børn,til venner, familie osv men så opstår der denne her ubeskrivelige følelse som graviditeten skrider frem- vidunderlig følelsedet er jo helt naturligt og ikke spor mystisk, det ved jeg godt men hvor er det herligt at få lov til at opleve

Anmeld

7. februar 2010

...Sarah...

Hej. Jeg er forholdsvis nu herinde.

Jeg hedder Sarah, og fylder 23 år på torsdag. Jeg har termin d. 15.06.10, vi ved ikke hvad køn vi venter os, da dette skal være en overraskelse.

Jeg bor sammen med min mand, Thomas. Vi har været sammen i 7 år, vi bor i hus i Køge.

Til daglig arbejder jeg på fuldtid som bankrådgiver i Nordea.

Jeg glæder mig til at følge jer, og se om der er nogle søde piger som bor i området nær mig

Kærligst Sarah.

Anmeld

9. februar 2010

Risen

Hov jeg har da helt glemt at præsenterer mig ..  Det slipper i altså ikke for.. ..

Nå men jeg hedder Maria og bor sammen med min kæreste Rasmus på amager (tæt ved amagerbrogade) sammen med vores små hunde.. Jeg har som sagt termin den 28/06 og venter mig en lille prinsesse som skal hedde Clara.. I hverdagen arbejder jeg som personlig hjælper og er meget glad for det, men må desværre nok snart se i øjnene at jeg må sygemelde mig fordi der er mange løft osv i lige netop det arbejde..

Jeg glæder mig meget til at følges med jer og snakke masser af baby ..

Anmeld

14. februar 2010

Lucipher

Hejsa.

Jeg hedder Julie og er 25 år. Jeg har termin den 12/6-10. Jeg venter en dreng, og der er vores første. Vi glæder og rigtig meget.

Hilsen Julie

Anmeld

17. februar 2010

Mette-Marie

Hejsa

Jeg hedder Mette-Marie, jeg er 40 år og venter mit andet barn, en dreng den 6.6.2010. Jeg er gift på 11 år, med min mand Karsten - vi har en dreng på 3 år (22.12.06) og så har min mand en datter fra tidligere forhold (12 år).

Jeg er lidt spændt på, hvornår lillebror kommer til verden. Oskar er født præcist 3 uger før tid, ligesom min søsters piger (37+1 og 37+0), min mor har født har også født alle sine børn 3 uger før tid. Jeg har dog på fornemmelsen, at jeg går over tid denne gang.

kh

Mette-Marie (kaldes Mette) 24+3

Anmeld

18. februar 2010

Corn

Mette-Marie skriver:

Hejsa

Jeg hedder Mette-Marie, jeg er 40 år og venter mit andet barn, en dreng den 6.6.2010. Jeg er gift på 11 år, med min mand Karsten - vi har en dreng på 3 år (22.12.06) og så har min mand en datter fra tidligere forhold (12 år).

Jeg er lidt spændt på, hvornår lillebror kommer til verden. Oskar er født præcist 3 uger før tid, ligesom min søsters piger (37+1 og 37+0), min mor har født har også født alle sine børn 3 uger før tid. Jeg har dog på fornemmelsen, at jeg går over tid denne gang.

kh

Mette-Marie (kaldes Mette) 24+3

Hvor spændende ellers, at I er så præcise med at føde før tid... Det kunne jeg godt bruge

Anmeld

19. februar 2010

søde anne

Hej

Jeg hedder Susanne og er 35 år. Jeg bor i Rødovre og venter mit første barn en lille dreng sammen med min kæreste thomas. Jeg er sat til d. 18 juni og glæder mig rigtig meget, men er også lidt nervøs......

Er der andre første gangs gravide som også er nervøse/spændte som man kan chatte med ?

venlig hilsen Susanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.