Elias har været hos ørelægen i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. maj 2008

Anja

og puha, jeg synes det var en hård omgang. Lægen kunne se, at han ører var fyldt med væske, så han lagde en lille lokalbedøvelse på trommehinden, prikkede hul og sugede :'( Behøver jeg at sige, at Elias var meget ulykkelig under hele processen og at vi måtte holde ham fast :(:'( Da han kom op til mig faldt han til ro, men så startede han igen i bilen på vej hjem. Han er nu faldet til ro i barnevognen efter 1½ times ulykkelig og utrøstelig gråd. Vi skal til kontrol om 1½ mdr og hvis der igen er væske på ørerne skal han sikkert have dræn. Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2008

Lise

Åhhh det lille pus - og de forbandede ører altså :'( Det er synd for ham, og selfølgelig også for dig. Det er ikke rart at se de små være så ked af det... (H)

Anmeld

7. maj 2008

bette

puha må ikke have været sjovt at skulle holde ham fast, mens han bare græder ulykkeligt.. men det er jo for hans egen skyld..
håber at ørene bliver fine igen og at i ikke behøver dræn..

Anmeld

7. maj 2008

ka li ja

åhhh nej da...
hvor synd, jeg håber virkelig det hjælper så han ikke skal igennem helvede igen!!

Anmeld

7. maj 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Anja skriver:[/småt][/f] og puha, jeg synes det var en hård omgang. Lægen kunne se, at han ører var fyldt med væske, så han lagde en lille lokalbedøvelse på trommehinden, prikkede hul og sugede :'( Behøver jeg at sige, at Elias var meget ulykkelig under hele processen og at vi måtte holde ham fast :(:'( Da han kom op til mig faldt han til ro, men så startede han igen i bilen på vej hjem. Han er nu faldet til ro i barnevognen efter 1½ times ulykkelig og utrøstelig gråd. Vi skal til kontrol om 1½ mdr og hvis der igen er væske på ørerne skal han sikkert have dræn. Anja[/citat] aj det er fandme synd for ham...sig mig, hjalp penecilinen slet ikke? det er bare så træls for de små poder, og nogle børn skal bare døje mere end andre...hvorfor ved jeg ikke, men det er surt... begge mine drenge har fået dræn, nu håber jeg godt nok at tif slipper for det

Anmeld

7. maj 2008

ka li ja

jeg har hørt og læst og hørt noget mere.
at mællemørebetændelse, kan være en allergisk reaktion overfor mælk!! ja meget mystisk, men dem der døjer meget med det, anbefales, at stoppe med mælk en periode for at se om det kunne hjælpe. det hjælper for rigtig mange.....

har i forresten prøvet det anja?

Anmeld

7. maj 2008

Anja

ka li ja skriver:

jeg har hørt og læst og hørt noget mere.
at mællemørebetændelse, kan være en allergisk reaktion overfor mælk!! ja meget mystisk, men dem der døjer meget med det, anbefales, at stoppe med mælk en periode for at se om det kunne hjælpe. det hjælper for rigtig mange.....

har i forresten prøvet det anja?

Nej, vi har ikke prøvet at holde en pause med mælk. Jeg har godt læst at nogle mener, at der kan være en sammenhæng, men det skulle mest være hvis man drikker homoganiseret mælk. Vi drikke økologisk uhomoganiseret mælk og det skulle være meget bedre.

Nu venter vi og ser om det ørelægen har gjort i denne omgang hjælper. Han har jo ikke haft smerte, kun de to døgn op til at han fik konstateret MØ og så tog penicilinen det jo med det samme.

Anmeld

7. maj 2008

Anja

aj det er fandme synd for ham...sig mig, hjalp penecilinen slet ikke?

Jo, penicilinen hjælp. Det var heller ikke betændelse der var i ørerne nu, men væske. Ørelægen sagde at det kunne udvikle sig til betændelse, hvis det ikke blev fjernet og så ville vi ende i tilbagevendende MØ igen og igen.

Anmeld

7. maj 2008

Ny mor

Æv, Anja en lorteomgang :-( Jeg kender en lille en som har fået dræn og det har hjulpet utrolig meget på de øreproblemer, så fat mod!!!
knus Birgitte :)

Anmeld

8. maj 2008

Rasmine

Nåe... Her var det.
Forsvundet om på side 2.
Lille pus da...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.