Hvad laver i på sådan en dejlig solskinsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. maj 2008

Juniors mor

Mens Julie har sovet til formiddag har jeg ryddet ud i mit sommertøj - sidste år blev det jo ikke brugt ;) -så nu er der en stor sæk til genbrug. Nu vil jeg tage Julie med ud i haven og spise og senere vil jeg gå en lang tur med vognen. Hvad får i sådan en dejlig dag til at gå med?

Helle - der eeeeelsker solskin :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2008

Lise

Jeg sidder inde i mørket og læser til eksamen...

Barn er i vuggestue og mand er på arbejde - og jeg sidder på min flade og læser.

Anmeld

7. maj 2008

Lene76

vi ska da ud og nyde det.....men først ska jeg til lagersalg ved katvig.

desuden er det ik fedt at være ude i disse dage pga allergi, men vejret er skisme osse for godt til at blive inde hehe så jeg sprayer næsen og dopper kroppen med piller også går det alligevel ;)

Go dag til jer.

Lene som osse elsker solskin og varme :D

Anmeld

7. maj 2008

Anja

Ja, det er super lækkert med solskin ! :)

Hvis Elias ellers bliver i bedre humør skal Jonas og jeg plante sommerblomster i krukkerne på terrassen, når han kommer hjem fra børnehave. Han elsker at være med til havearbejde og det er super hyggeligt at lave sådanne ting med ham. Ellers skal vi nok bare lege i haven og på legepladsen (vores egen i den ene ende af haven). Manden er først hjemme kl 20, så her står mor med det hele alene i dag ...

Anmeld

7. maj 2008

ka li ja

jeg har klippet min veninde ude i solen mens hendes og mine unger legede.
dog ikke rigtig med hinanden, havde holdt xander hjemme en sidste dag så de kunne få det hyggeligt sammen, men de kunne slet ikke finde ud af de samme ting! og jeg som troede at alle unger kunne lege sammen. snydt.

nå men vi skal snart sove til middag og bagefter skal vi ud og vold nyde haven.
måske får jeg sået i dag. men også KUN MÅSKE!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.