Hjælp!!! Kan nogen hjælpe med at finde disse støvler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
558 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Käte

Det bliver vidst en længere forklaring..

http://www.giv-gaver.dk/varekatalog?section=sko_og_stvler&commodity_offset=1

up a tree

Det er disse støvler her det handler om i designet og alligevel ikke, disse går op til knæet men jeg vil gerne ha dem i en længde midt på skinnebennet det fås de så ikke i i dette mærke men var så i Næstved hvor jeg gik fra søstrene grene og ned til en kineser restaurant for at spise og lige der er en sko butik med de samme støvler dog et andet mærke og de kunne fås i den rigtige længde, jeg kan så ikke huske hvad butikken hed eller hvad mærke støvlerne hed det startede med V og stod i bunden af dem. De havde ikke min str. men ville ha søgt om jeg kunne finde dem et andet sted men det er jo svært når man ikke ved hvad de hed eller hvad butikken hed. Altså et nød råb nogen der kan hjælpe mig?

Käte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Käte

Er der slet ingen som kan hjælpe??

Måske nogen fra Næstved som kender navnet på den sko butik jeg snakker om? Lige nu har de 40% på alle sko i butikken.

Käte

Anmeld

21. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Der ligger en Holger Hansen sko i kindhestegade. Det ligger ihvertfald i nærheden af søstrene grenes som du beskriver.

Tlf nummeret er: 55724160

Det var måske et forsøg værd

Anmeld

21. januar 2010

Käte

Liams troldemor skriver:

Der ligger en Holger Hansen sko i kindhestegade. Det ligger ihvertfald i nærheden af søstrene grenes som du beskriver.

Tlf nummeret er: 55724160

Det var måske et forsøg værd

Jeg tror desværre ikke det er den butik.

Den ligger når man går til venstre ved søstrene grene og ned af gå gaden forbi noget der ligner en lille rundkørsel og et stykke frem på højre side lige ved siden af en kineser rastaurant.

Andre forslag???

Tak for at du besvarede mit indlæg.

Kate

Anmeld

21. januar 2010

Käte

Den ligger i Ringstedgade...

Anmeld

21. januar 2010

*Toffee*

Käte skriver:

Det bliver vidst en længere forklaring..

http://www.giv-gaver.dk/varekatalog?section=sko_og_stvler&commodity_offset=1

up a tree

Det er disse støvler her det handler om i designet og alligevel ikke, disse går op til knæet men jeg vil gerne ha dem i en længde midt på skinnebennet det fås de så ikke i i dette mærke men var så i Næstved hvor jeg gik fra søstrene grene og ned til en kineser restaurant for at spise og lige der er en sko butik med de samme støvler dog et andet mærke og de kunne fås i den rigtige længde, jeg kan så ikke huske hvad butikken hed eller hvad mærke støvlerne hed det startede med V og stod i bunden af dem. De havde ikke min str. men ville ha søgt om jeg kunne finde dem et andet sted men det er jo svært når man ikke ved hvad de hed eller hvad butikken hed. Altså et nød råb nogen der kan hjælpe mig?

Käte

Hej,

Det er Rokoko sko

Anmeld

21. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg har ikke boet i Næstved i et par år, så er ikke helt med på hvilke butikker der ligger der mere.

Anmeld

22. januar 2010

Käte

Toffi skriver:

Hej,

Det er Rokoko sko

Det kunne godt ligne den...

Jeg havde fundet frem til en adresse der sagde at det skulle være Bistro modesko???

Jeg tror desværre ikke at jeg finder dem nogle steder det virker lidt håbløst.

Käte

Anmeld

24. januar 2010

Käte

Lige en opdatering...

Nu er jeg nået så langt så jeg ved at disse støvler er up a tree i kort og lang længde, nu skal jeg så bare finde et sted de sælger dem i kort længde...hmm ikke en men opgave.

Käte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.