Endelig kom min baby :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

nynne-l

Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

lillemunk

Mumto3 skriver:

Vi har alle vores kæpheste, og det du skrev bed lige fast i min kæphest. Der er rigtig mange der tror at 'man skal have lov' til at føde hjemme, og som slet ikke er klar over at vi selv bestemmer over vores krop og dermed også vores fødsel. Der er faktisk intet der er et krav i forbindelse med fødsel. De giver anbefalinger som f.eks. brug af sugekop, akut kejersnit osv. men rent lovgivningsmæssigt så er det altså vejledning de giver, og os fødende der tager stilling til hvad vi vil og ikke vil. De aller fleste læner sig dog tilbage og lader det være 100% op til jordemoderen og/eller fødelslægen, hvad der skal ske.

Jeg kan godt forstå du vil føde på sygehuset! Så det er ikke dit valg jeg opponere imod!!!! kun dit ordvalg i forbindelse med dit valg.

Smiler og tak.

HAr jeg så ret når jeg tænker sådan her om min fødsels.
At hvis tvilling A at kan komme til verden ved normal fødsels og tvilling B ikke kan.
Jm forslår jo så sikkert, at jeg føder normalt med A og B bliver taget ved KS

Så er jeg i min fulde ret til at sige jeg vil ha dem begge ved KS.???

Vil helst føde normalt, men skal de skære så tager de dem begge ud den vej.

Anmeld

23. januar 2010

luckas-mor

Winnie skriver:

I dag kl 11:58 fødte jeg en "lille" pige på 4  kg. Hun er dog 53 lang, så vægten passer fint

5 dage over termin.

kæmpe tillykke, hvor ser hun dejlig ud

stortnatascha (der håber det snart blir hendes tur)

Anmeld

23. januar 2010

Winnie

lillemunk skriver:

Hej igen søde... !

Troede måske at i ikke kunne nå at komme ud af døren...
Jeg kunne nu også godt tænke mig at føde hjemme, men tør slet ikke med tvillinger og man kan heller ikke få lov til det.
Men ville rigtigt gerne. Er det ikke en utrolig dejlig oplevelse ?

Ja 2 piger mere til vores Girl power team .

Ha en god weekend med din dejlige familie

Knus fra Karin

Hej selv søde

Desværre fødte jeg ikke så hurtigt, men det var det JM var bange for og en af grundene til at føde hjemme.

Jeg tror heller ikke at jeg ville turde at føde hjemme med tvillinger, men har dog hørt om nogle der har i USA.

Det er den fedeste oplevelse at føde hjemme og jeg er så glad og taknemmelig for at have fået den oplevelse  

Haha, ja masser af girl power til dig,

Jeg ønsker også dig og din familie en god weekend

Knus

Anmeld

23. januar 2010

Mumto3

lillemunk skriver:

Smiler og tak.

HAr jeg så ret når jeg tænker sådan her om min fødsels.
At hvis tvilling A at kan komme til verden ved normal fødsels og tvilling B ikke kan.
Jm forslår jo så sikkert, at jeg føder normalt med A og B bliver taget ved KS

Så er jeg i min fulde ret til at sige jeg vil ha dem begge ved KS.???

Vil helst føde normalt, men skal de skære så tager de dem begge ud den vej.

EJ, nu havde jeg lige skrevet et langt svar og så blev det væk

Øv....nå, jeg må skrive det igen. Men det blvier ikke lige nu!

Anmeld

23. januar 2010

lillemunk

Winnie skriver:

Hej selv søde

Desværre fødte jeg ikke så hurtigt, men det var det JM var bange for og en af grundene til at føde hjemme.

Jeg tror heller ikke at jeg ville turde at føde hjemme med tvillinger, men har dog hørt om nogle der har i USA.

Det er den fedeste oplevelse at føde hjemme og jeg er så glad og taknemmelig for at have fået den oplevelse  

Haha, ja masser af girl power til dig,

Jeg ønsker også dig og din familie en god weekend

Knus

Smiler også god weekend til jer... jeg er imponeret over du har tid til at side og skrive.

uha hurtigt fødsel.... jeg var kun 2 og 40 min da jeg fik den sidste... så jeg tør næsten ikke at tænke på hvor stærk det går denne gang, og håber ikke at fødselen går i gang her hjemme... så når jeg aldrig til Næstved.

Misunder dig din hjemme fødsel

Knuser herfra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.