lillemunk skriver:
Hej igen søde... !
Troede måske at i ikke kunne nå at komme ud af døren...
Jeg kunne nu også godt tænke mig at føde hjemme, men tør slet ikke med tvillinger og man kan heller ikke få lov til det.
Men ville rigtigt gerne. Er det ikke en utrolig dejlig oplevelse ?
Ja 2 piger mere til vores Girl power team
.
Ha en god weekend med din dejlige familie 
Knus fra Karin
uh, den bed lige! Den med at man ikke kan få lov til at føde hjemme når man venter tvillinger. Det passer altså ikke! De vil ikke anbefale det, faktisk vil de på det kraftigste fraråde det, og de vil gøre alt for at overtale dig til at føde på hospital (og det er da også det mest fornuftige når der er tvillinger), men man skal altså ikke 'have lov' til at føde hjemme! Der kommer íkke en politi-mand og lægger dig i håndjern og tvangs indlægger dig, hvis du gerne vil føde hjemme, og ja, hopitaltet sender en jordemoder ud til dig. I tilfælde af tvillingefødsel ville de nok sende to jordemødre ud. Men de kommer!!! Faktisk er det et lovfæstet krav, at man har RET til at føde hjemme, uanset om der er forhold der taler meget i mod. Så ikke noget med at det kan du ikke få lov til! Det er 100% dit eget valg, men som sagt vil 'de' (systemtet) helst have dig på sygehuset, og det vil jeg da også råde dig til. (og det skriver du jo også du gør).
Anmeld