Endelig kom min baby :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Sisley

Tillykke med smuksakken!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

Winnie

Rosa skriver:

Hun er fuldstændig fantastisk lækker!!! NAM!!!

Gik fødslen godt - kan se du fødte hjemme?

Kh

Rosa

Tak

Ja, fødslen gik godt.

Arbejder på en FB, så håber at jeg snart bliver færdig

Anmeld

23. januar 2010

Winnie

DK skriver:

Tillykke! Hun ser pragtfuld ud! Uhhh man bliver jo så skruk! Jeg håber det er mig næste år ved denne tid!!

Jeg glæder mig til at læse en fødselsberetning fra din hjemmefødsel!!

Og må man bemærke uovertruffent overskud, sådan lige at smide billede ind her på baby få timer efter du har født! Respekt!!

Super overskud, hihi, kun lige det kick fra selve fødslen  Men takker alligevel

Anmeld

23. januar 2010

Winnie

lillemunk skriver:

Hvor er hun skøn, så flot og fin Tillykke med hende
Hjemme fødsel..... hmm var det planlagt eller?
Kæmpe knus fra Karin

Tak tak  Jo, det var planlagt, men først sidst i graviditeten

Så lige under dit billed at du venter 2 piger  Tillykke med det

Knus fra Winnie

Anmeld

23. januar 2010

Winnie

Takker mange gange for alle tillykkerne  Hvor er I søde alle sammen

Anmeld

23. januar 2010

Trolde_mor

Hvor er hun bare dejlig

Og som en anden skriver, så er det fantastisk at du allerede få timer efter fødsel har overskud til lige at hoppe på baby.dk.

Lyder dermed til at fødslen gik godt. Og glæder mig super meget til en fødselsberetning

Anmeld

23. januar 2010

lillemunk

Winnie skriver:

Tak tak  Jo, det var planlagt, men først sidst i graviditeten

Så lige under dit billed at du venter 2 piger  Tillykke med det

Knus fra Winnie

Hej igen søde... !

Troede måske at i ikke kunne nå at komme ud af døren...
Jeg kunne nu også godt tænke mig at føde hjemme, men tør slet ikke med tvillinger og man kan heller ikke få lov til det.
Men ville rigtigt gerne. Er det ikke en utrolig dejlig oplevelse ?

Ja 2 piger mere til vores Girl power team .

Ha en god weekend med din dejlige familie

Knus fra Karin

Anmeld

23. januar 2010

Mumto3

lillemunk skriver:

Hej igen søde... !

Troede måske at i ikke kunne nå at komme ud af døren...
Jeg kunne nu også godt tænke mig at føde hjemme, men tør slet ikke med tvillinger og man kan heller ikke få lov til det.
Men ville rigtigt gerne. Er det ikke en utrolig dejlig oplevelse ?

Ja 2 piger mere til vores Girl power team .

Ha en god weekend med din dejlige familie

Knus fra Karin

uh, den bed lige! Den med at man ikke kan få lov til at føde hjemme når man venter tvillinger. Det passer altså ikke! De vil ikke anbefale det, faktisk vil de på det kraftigste fraråde det, og de vil gøre alt for at overtale dig til at føde på hospital (og det er da også det mest fornuftige når der er tvillinger), men man skal altså ikke 'have lov' til at føde hjemme! Der kommer íkke en politi-mand og lægger dig i håndjern og tvangs indlægger dig, hvis du gerne vil føde hjemme, og ja, hopitaltet sender en jordemoder ud til dig. I tilfælde af tvillingefødsel ville de nok sende to jordemødre ud. Men de kommer!!! Faktisk er det et lovfæstet krav, at man har RET til at føde hjemme, uanset om der er forhold der taler meget i mod. Så ikke noget med at det kan du ikke få lov til! Det er 100% dit eget valg, men som sagt vil 'de' (systemtet) helst have dig på sygehuset, og det vil jeg da også råde dig til. (og det skriver du jo også du gør).

Anmeld

23. januar 2010

lillemunk

Mumto3 skriver:

uh, den bed lige! Den med at man ikke kan få lov til at føde hjemme når man venter tvillinger. Det passer altså ikke! De vil ikke anbefale det, faktisk vil de på det kraftigste fraråde det, og de vil gøre alt for at overtale dig til at føde på hospital (og det er da også det mest fornuftige når der er tvillinger), men man skal altså ikke 'have lov' til at føde hjemme! Der kommer íkke en politi-mand og lægger dig i håndjern og tvangs indlægger dig, hvis du gerne vil føde hjemme, og ja, hopitaltet sender en jordemoder ud til dig. I tilfælde af tvillingefødsel ville de nok sende to jordemødre ud. Men de kommer!!! Faktisk er det et lovfæstet krav, at man har RET til at føde hjemme, uanset om der er forhold der taler meget i mod. Så ikke noget med at det kan du ikke få lov til! Det er 100% dit eget valg, men som sagt vil 'de' (systemtet) helst have dig på sygehuset, og det vil jeg da også råde dig til. (og det skriver du jo også du gør).

Hvad bed lige ???

Jamen så blev jeg meget mere klog... men tvillingerne skal nu komme til verden på syghuset.Tør ikke andet... så det må blive i mit næste liv

Men tænker bare at det at man er i sit egent hjem og i vante omgivelser må være super dejligt og en rolig fornemmelse og det er JM er den sammen hele tiden, må da også helt klart være en fordel.

Anmeld

23. januar 2010

Mumto3

lillemunk skriver:

Hvad bed lige ???

Jamen så blev jeg meget mere klog... men tvillingerne skal nu komme til verden på syghuset.Tør ikke andet... så det må blive i mit næste liv

Men tænker bare at det at man er i sit egent hjem og i vante omgivelser må være super dejligt og en rolig fornemmelse og det er JM er den sammen hele tiden, må da også helt klart være en fordel.

Vi har alle vores kæpheste, og det du skrev bed lige fast i min kæphest. Der er rigtig mange der tror at 'man skal have lov' til at føde hjemme, og som slet ikke er klar over at vi selv bestemmer over vores krop og dermed også vores fødsel. Der er faktisk intet der er et krav i forbindelse med fødsel. De giver anbefalinger som f.eks. brug af sugekop, akut kejersnit osv. men rent lovgivningsmæssigt så er det altså vejledning de giver, og os fødende der tager stilling til hvad vi vil og ikke vil. De aller fleste læner sig dog tilbage og lader det være 100% op til jordemoderen og/eller fødelslægen, hvad der skal ske.

Jeg kan godt forstå du vil føde på sygehuset! Så det er ikke dit valg jeg opponere imod!!!! kun dit ordvalg i forbindelse med dit valg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.