Wee så var den der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

Trolde_mor

Christina -mor til elias! skriver:

ja var det og ja gjorde jeg

Ikke noget at sige til, alle de følelser og den intense glæder..

Får helt en klump i halsen over at det nu er blevet min og kærestens tur til at opleve sådan et dejligt lille vidunder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Senia skriver:

Ikke noget at sige til, alle de følelser og den intense glæder..

Får helt en klump i halsen over at det nu er blevet min og kærestens tur til at opleve sådan et dejligt lille vidunder

du skalglæde diig!! da han kom op min mave gik jeg helt i bavlås viste ikk hvad jeg skulle gør. græde eller smile syns det var så uvirkeligt

Anmeld

23. januar 2010

Trolde_mor

du skalglæde diig!! da han kom op min mave gik jeg helt i bavlås viste ikk hvad jeg skulle gør. græde eller smile syns det var så uvirkeligt

Glæder mig også Og vil helt sikkert være fuldstændig grædefærdig. Er helt vildt følsom - har jeg altid været..

Anmeld

23. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Senia skriver:

Glæder mig også Og vil helt sikkert være fuldstændig grædefærdig. Er helt vildt følsom - har jeg altid været..

nu var min søn over hovdet ikk planlagt og min gravidtet kom som et meget stort cock! miig og faren er heller ikk sammen da faren sage enten miig eller barnet og valgte min søn og fortryder ikk!! det er det mest fantatiske !

Anmeld

23. januar 2010

Trolde_mor

nu var min søn over hovdet ikk planlagt og min gravidtet kom som et meget stort cock! miig og faren er heller ikk sammen da faren sage enten miig eller barnet og valgte min søn og fortryder ikk!! det er det mest fantatiske !

Kan godt forstå du ikke fortryder, han ser også bare super dejlig ud

Anmeld

23. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Senia skriver:

Kan godt forstå du ikke fortryder, han ser også bare super dejlig ud

tak

Anmeld

24. januar 2010

Joanna

Lige apropos debatten om at have fødselsdag sent på året... jeg har en søn fra 3. juledag 2006... og jeg håbede sådan at blive hurtigt gravid denne gang - vi begyndte for godt 3 måneder siden. Jeg ville helst ikke have flere julebørn, men jeg synes, at sidst september/først oktober er fint "fri af julen". Jeg har vistnok termin 4/10, men Lillen skal sandsynligvis til verden cirka 10 dage før ved planlagt kejsersnit 

Anmeld

3. februar 2010

Louisesam

Stort tillykke med garviditeten til dig også!

Jeg har lige beregnet, at jeg har termin d. 4. oktober 2010 - dagen efter dig, så nu kan jeg også melde mig ind i gruppen!

Anmeld

3. februar 2010

Trolde_mor

Stort tillykke med garviditeten til dig også!

Jeg har lige beregnet, at jeg har termin d. 4. oktober 2010 - dagen efter dig, så nu kan jeg også melde mig ind i gruppen!

Ihhh hvor spændende

Syntes det er helt specielt og mere virkeligt, når der bliver sat dato på, jeg kom dog til at sætte sidste dag i mens frem for første dag, så har istedet d. 30 September, men derfor er det jo stadig tæt på hinanden, og går jo nok over tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.