Wee så var den der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Trolde_mor

Christina -mor til elias! skriver:

har den 5 sep.. hader det godt
og kan da huske da jeg fødte elias der skinede solen den dag fødte ham om natten 0438 og da jeg kom på barselgangen ved 8 tiden skinede solen

Aww hvor skønt, det gør bare det hele perfekt.

Hvordan var fødslen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Senia skriver:

Aww hvor skønt, det gør bare det hele perfekt.

Hvordan var fødslen?

den var perfekt... den tog kun ca 3 timer,, er slet ikk så slemt som nogen siger

Anmeld

23. januar 2010

Trolde_mor

den var perfekt... den tog kun ca 3 timer,, er slet ikk så slemt som nogen siger

Hold da op, det er da gået stærkt så.

Fik du noget smertestillende? Eller nåede du ikke det, nu det gik SÅ stærkt?

Anmeld

23. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Senia skriver:

Hold da op, det er da gået stærkt så.

Fik du noget smertestillende? Eller nåede du ikke det, nu det gik SÅ stærkt?

min fødsel stated ved 8 tiden den 29 der gik min slimprop og så tegnbløding og så meget små veer ,, kalder det ikk gang i den. var også kun to cm åben da jeg kom på fødegangen det var føst kl 2 om natten den 30 hvor mine veer virkelig tog til , jeg lå også fra kl 11 ca til kl 2 over på barselgangen før jeg kom ned på fødegangen... og nej jeg fik over hovdet ikk noget ,, villjge ikk men hold da kæft jeg ku godt ha brugt noget.... mine veer var så slemme jeg ikk ku stå op eller bevæge miig avvv!! men jeg viste næsten den ville state for før den statede hade jeg vært ude og gå i to timer var træt af og ha gået over tiden så gik en tur og den gik så igang en halv time efter jeg var kommer hjem

Anmeld

23. januar 2010

Trolde_mor

min fødsel stated ved 8 tiden den 29 der gik min slimprop og så tegnbløding og så meget små veer ,, kalder det ikk gang i den. var også kun to cm åben da jeg kom på fødegangen det var føst kl 2 om natten den 30 hvor mine veer virkelig tog til , jeg lå også fra kl 11 ca til kl 2 over på barselgangen før jeg kom ned på fødegangen... og nej jeg fik over hovdet ikk noget ,, villjge ikk men hold da kæft jeg ku godt ha brugt noget.... mine veer var så slemme jeg ikk ku stå op eller bevæge miig avvv!! men jeg viste næsten den ville state for før den statede hade jeg vært ude og gå i to timer var træt af og ha gået over tiden så gik en tur og den gik så igang en halv time efter jeg var kommer hjem

Okay, så der gik alligevel nogle timer med veer. Den lange gåtur har nok været super god ja...

Man hører jo også at nogle bliver traumatiseret af lynfødsler.

Hvordan kan det være du ikke valgte at få noget for smerterne, nu du intet kunne?

Anmeld

23. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Senia skriver:

Okay, så der gik alligevel nogle timer med veer. Den lange gåtur har nok været super god ja...

Man hører jo også at nogle bliver traumatiseret af lynfødsler.

Hvordan kan det være du ikke valgte at få noget for smerterne, nu du intet kunne?

fordi hade sagt til miig selv jeg ville føde uden noget smertestillede... jeg lå i badekar men det hjalp sgu ikk så meget! som folk siger det gør fødte ham heller ikk i vand

Anmeld

23. januar 2010

Trolde_mor

fordi hade sagt til miig selv jeg ville føde uden noget smertestillede... jeg lå i badekar men det hjalp sgu ikk så meget! som folk siger det gør fødte ham heller ikk i vand

Arh okay, var du ikke meget træt bagefter?

Ved ikke.. tror jeg får en hård lang fødsel, vil gerne føde i vand, men tager nok imod smertestillende, vil gerne være frisk til når den lille er kommet ud.. smiler

Anmeld

23. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Senia skriver:

Arh okay, var du ikke meget træt bagefter?

Ved ikke.. tror jeg får en hård lang fødsel, vil gerne føde i vand, men tager nok imod smertestillende, vil gerne være frisk til når den lille er kommet ud.. smiler

næhvar jeg ikk ,, jeg var fatisk vågn hele weeden fødte ham jo en fredag og ku føst sove søndag aften man er så opkørt efter man har født var jeg ihvertifald

Anmeld

23. januar 2010

Trolde_mor

næhvar jeg ikk ,, jeg var fatisk vågn hele weeden fødte ham jo en fredag og ku føst sove søndag aften man er så opkørt efter man har født var jeg ihvertifald

Okay, simpelthen adralinen der gør det? Hva så om natten når han sov? Lå du så bare og kiggede på ham?

Anmeld

23. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Senia skriver:

Okay, simpelthen adralinen der gør det? Hva så om natten når han sov? Lå du så bare og kiggede på ham?

ja var det og ja gjorde jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.