aj for fanden piger...hvor har jeg bare svigtet jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. maj 2008

Loggidut

men her sker bare så meget når solen kommer...

og så har vi fået fullrate i stedet for cybercity...fåååårk...nu kan vi ikke få det trådløse netværk til at virke???

så lige nu er vi på ration...og må deles om det.

ja vi kunne da bruge en hub, men ikke på vildkår om jeg vil have ledninger over hele hytten....til jer der har været her ...ja i forstår nok hvad jeg mener når jeg siger modemet står i køkkenet...så ingen ledninger over alt her!

vi skal på forbesøg hos vores dpér i dag...faktisk her klokken 9, og det glæder jeg mig vildt til.

desuden blev jeg pludselig hamrende syg i går, med de voldsomste mavesmerter...jeg har da aldrig oplevet noget lignende...og det er da bare så grimt når man ikke lige har andre ved hånden...stakkels tif, hun var bare så sød, og forlangte utroligt lidt!

jeg har så også anskaffet en sandkasse til tif, og stjålet sand på stranden...ja jeg er sgu faktisk ret kriminel...

ud over det, ja så kører min oprydning herhjemme på fulde blus endnu, vasketøjet er i bund, og gulvene er rene...det er altså en fryd når man bare kan nyde at få uventet gæster.

Hmmmm, hvad mere kan jeg lige fortælle jer, jooo vi fik den trælse nonfirmation overstået...oven på en heftig druktur, som mig og manden havde i lørdags...godt nok bare herhjemme...men nøj hvor vi havde det sjovt...ja det var jo så den dag tif flækkede læben, men den er nu helet pænt sammen igen.

ja så har jeg mistanke om en ny tand, men det bliver også kun lige ved mistanken...nu må vi se.

øhhh, der var så meget jeg ville havde fortalt jer, men det kommer jo nok med tiden...og jo, efter dp-besøg vil jeg se om jeg kan finde den baby-gynge...så tak for alle jeres ideer piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2008

Lene76

ja solen kommer og vi forsvinder om dagen... hehe kender det kun alt for godt.;)

Vi har forresten osse fullrate og vi ku hellere ik få vores trådløse netværk til at virke.... men det var bare et lille tryk det rigtige sted og vupti så virker lortet hehe men telefonlinen... hmmm straks en anden sag nogengange ska vi ringe op 3 gange før vi kommer igennnem men det vender man sig jo til, for det er f..me billigt:D

Go dag glæder mig til at høre og besøget hos dperen:)

Knus fra Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.