Se havd jeg kan:0) Eller rettere se hvad jeg har lavet:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

LotteGabriella

Valle81 skriver:

Er gået helt i strikke trance, så der bliver vrikket med pindende herhjemme:0)

Kyser, djævlehuer, vanter, futter osv i lækker babyuld:0)

Anton kommer ikke til at fryse, når han kigger ud:0)

Christina

32+1

sikke fin han bliver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Valle81

LotteGabriella skriver:

sikke fin han bliver

Ja ikke:0)

Det eneste problem med alt det jeg får strikket er jo, at vi næsten bliver nødt til at have vinter hele året rundt:0)

Men har fundet et projekt at kaste min strikke lidenskab over. Fandt på Red barnets hjemmeside et projekt. Det går ud på at man skal strikke alle de huer man kan til nyfødte i AFrika, da en stor del af spædbørnen mister liver, da de bliver nedkølet for meget isr om natten, da de ikke har noget på hovedet til at holde på kropsvarmen.

Så tænkte det er lige mig, så nu er jeg igang med den 5 hue, og håber at jeg når at strikke en 20 stykker inden man skal have sent dem ind til REd Barnet 1/04-2010:0)

Christina

Anmeld

20. januar 2010

Ox.

Liams troldemor skriver:

Lige et sidespring:

NØJ, hvor ser du godt ud med det nye hår, kunne slet ikke kende dig.

Rikke (der også gerne snart vil en tur til frisøren)

Ej tusinde tak skal du ha' ..

Der skulle bare ske noget nyt nu hvor der ikke rigtig er sket noget i 1½ år hehe ...

Hvor er du sød

Anmeld

20. januar 2010

Ox.

Valle81 skriver:

Tusind tak:0) Det var flotte ord:0)

min mor har strikket i mange år, da jeg ventede min datter ( 2003 ) gik min mor strikke amok og jeg blev så misundelig, så satte mig ned og lærte mig at strikke og spurgte min mor om hjælp, og vupti. Det kunne jeg bare:0)

Så nu har jeg strikket siden.

Nu står jeg jo og skal til at på arbejde og vil gerne lave bestillingsarbejde, men det kommer lidt an på hvad det er, for det er ikke alt jeg kan stikke:0)

Hvad kunne du godt tænke dig:0)

Jamen trøjer, strømper, eventuelt en lille kjole hvis du kan?

Synes simpelthen du er dygtig ...

Anmeld

20. januar 2010

Valle81

Sussie&Lilje skriver:

Jamen trøjer, strømper, eventuelt en lille kjole hvis du kan?

Synes simpelthen du er dygtig ...

Kjoler kan jeg strikke, kan lige lægge billeder ind af hvad jeg har lavet til min datter.

Jeg har tænkt lidt, og kommet frem til at jeg synes at det bedste vil være hvis du selv tager i en garnbutik og kæber lige det garn du selv synes kunne være lidt for lækkert at få noget i og så sende det til mig:0)

Så skal jeg nok strikke:0)

Anmeld

20. januar 2010

Ox.

Valle81 skriver:

Kjoler kan jeg strikke, kan lige lægge billeder ind af hvad jeg har lavet til min datter.

Jeg har tænkt lidt, og kommet frem til at jeg synes at det bedste vil være hvis du selv tager i en garnbutik og kæber lige det garn du selv synes kunne være lidt for lækkert at få noget i og så sende det til mig:0)

Så skal jeg nok strikke:0)

Super, det kan vi fint sige!  Nu er jeg slet ikke inde i alt det med at strikke, men er der moget garn der er bedre end andet?

Anmeld

20. januar 2010

Mira0911

Hvor er det bare flot...

Anmeld

20. januar 2010

Dictes mor

Kan du ikke lære mig det?

Anmeld

20. januar 2010

Valle81

Sussie&Lilje skriver:

Super, det kan vi fint sige!  Nu er jeg slet ikke inde i alt det med at strikke, men er der moget garn der er bedre end andet?

Det er meget et smagsspørgsmål:0)

Jeg sværger selv til 100 % uld eller 100% bomuld, acryl og sådan er ikke rigtig for mig:0)

Hvis jeg fx skal strikke en sommerkjole, så vil bomuld være det bedste.

Her er et par billeder,

Det pink er i mini strørrelse, det er strikket til Asta's dukke, men cardigan kan lavees i stor:0)

Så er der en halterneck kjole, som min datter inderligt ønskede sig i sommers, der var engang et lille silkebånd hen over brystet, men det har Asta hevet ud, kan ikke lige finde det.

Den sidste er en uld kjole som jeg stikkede i vinters:0)

Anmeld

20. januar 2010

Cris

Hvor er du dygtig!!!! Sig til, hvis du sætter produktionen i gang og vil sælge noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.