mit hoved springes..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. maj 2008

bette

mikkel har hylet i 2 stive timer.... og INTET jeg gjorde var noget der kunne trøste... tilbød ham mad, men det ville han ikke have, han ville ikke sove.. tilbød ham så en banan jeg forsøgte at spise med ham på armen.. men damn nej det ville han heller ikke.. tilbød ham en flaske.. og NEJ det gad han sku heller ikkke..!!
agghhhh... !
satte mig så efter to timer ned på sofaen og tog hans yndlings bamse frem (en julemand med lange arme og ben) og så puttede han sig ind til den og så vuggede jeg ham lidt... og så sov han(?) whaaaat..?
han gad heller ikke spise aftensmad igår.. grr. ihh altså føler mig sku så magtesløs..

kan de kindtænder virkelig forårsage så meget ravage.. ?!suk :(

han har aldrig været så påvirket af tænder før.. heller ik da fortænderne kom..

fra en mor som er mega træt oveni...:S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2008

Mikkelmusen

kindtænderne er jo større, så i princippet kan det godt gøre mere ondt...

Kender godt det med at man kæmper længe og så er det sådan en fjollet ting der til sidst hjælper... Men bruger man samme trick næst gang virker det ikke.

Anmeld

6. maj 2008

Astrid P

Fy for saten, det lyder ikke fedt! Der er ikke noget værre end når de små bare ikke kan trøstes...
Jeg tror desværre godt at de forbandede kindtænder kan være skyld i den slags ravage, jeg synes jeg har hørt om flere der fortæller den slags historier. Jeg håber lille Mikkel sover godt resten af natten så du også kan slappe lidt af!

KH Astrid

Anmeld

6. maj 2008

Tut

Noah's kindtænder er jo også på vej... Og han kan også være helt utrøstelig nogen gange, primært når han skal puttes. Tror desværre at de gør naller de kindtænder. Mette

Anmeld

6. maj 2008

Lise

Simon ter sig helt åndsvag i disse dage når han skal have aftensmad, så lige pt får han sin aftensmad i tre-fem hold hvor vi leger og pjatter og er pauseklovne til den helt store guldmedalje. Ellers tager han tre bider og så skriger han løs... det er ikke til at holde ud. Han bliver ved med at sige mam-mam-mam hvilket han kun siger når han er sulten. Nogle gange bliver han så ked at han bare græder og græder og græder - og så må vi tage ham væk fra bordet, trøste, kigge tv, lege...og så gå til bordet igen senere... aarrggghhh...

Anmeld

6. maj 2008

bette

håber det er tænderne... for ellers ved jeg virkelig ikke hva det kan være..han gummer er ihvertfald temmelig hævet og røde/hvide
han sover heldigvis endnu.. så alt husrengøringen må sku vente.. for jeg har ikke overskud til noget som helst i aften..
rart at vide der er andre der oplever det samme.. selvom det jo ik er sjovt at stå model til... :S
har forsøgt mig med multioral.. men det er skisme ikke nemt når drengen er så bevist nu.. (?)
men gav ham en panodil..

heidi som lige har købt ismaskine.. så skal der laves italiensk is

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.