termin april :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2010

MyBaby

Jeg hedder Nina og er 25 år gammel. Jeg venter mit første barn sammen med min kæreste gennem 8 år - Michael på 26 år. Vi bor i Sønderjylland på Als og jeg skal føde på Sønderborg Sygehus. Vi ved ikke, om det bliver en dreng eller en pige, så vi venter meget spændt. Jeg er netop idag gået på barsel - jeg er 32+1.

Jeg har termin den 1. april - så det bliver spændende, om jeg kommer til at høre til her eller i 1. kvartals gruppen :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Bayze

Kære alle

Jeg hedder Tina, er 35 år  og bor i Århus. Min skønne mand og jeg venter vores første barn - en dreng - den 12. april. Er i dag i 31+0:-)

Kh Tina

Anmeld

8. februar 2010

Annemor82

Lone H. skriver:

Hvem er vi der har termin i april 10' ?

Jeg kan starte med mig

Jeg er 19 år, kærester med Bo der er 21 år , det er vores første barn, og det bliver en lille prinsesse og skal føde i Kolding Lidt om mig

Termin den 13. april 2010

Hejsa.

Vores første lille guldklump kommer til april- er sat til den 7 april. Er kærester med Thomas og skal føde i Kolding...

Anmeld

9. februar 2010

Pookie

Hej jeg hedder Camilla. Jeg er 31 år og jeg har termin d. 12/4 med mit første barn - det bliver en lille dreng  

Jeg bor i Skævinge (Nordsjælland) sammen med min mand Allan og skal føde på Hillerød sygehus.

Glæder mig bare SÅ meget til at blive mor

Anmeld

9. februar 2010

mettestump

Hejsa...

Jeg hedder Mette og er 24år. Bor i Odense sammen med min kæreste... Vi venter vores første barn den 18. april... Ved ikke om det bliver en dreng eller pige, men vi venter spændt og uanset hvad er det et meget velkommen lille væsen...

Anmeld

10. februar 2010

Sissa

Hej, jeg er et nyt medlem - jeg hedder Sidse, er 36 aar, og venter mit tredie barn (en dreng) til april. Jeg har officielt termin den 6. april, men skal saettes igang den 1. april, hvis baby ikke beslutter at komme tidligere.

Jeg bor i staten Virginia i USA med min amerikanske mand og vores to boern Christopher paa 7 og Caroline paa 2. Jeg skal foede paa the Birthing Inn paa Loudoun Hospital i Virginia - hvis nogle skulle ha' lyst til at se, hvordan tingene foregaar her, klik her:

http://www.thebirthinginn.org/c2_tour.cfm

Kaerlig hilsen,

Sidse

Anmeld

19. marts 2010

nina1982

Hej :-D

Jeg hedder Nina, 27 år, termin d. 14. april. Bor sammen med min kæreste på 37 i Silkeborg. Vi venter en lille pige. Det er min første graviditet, men er bonusmor til en dreng på 8 og en på 11. :-)

Anmeld

19. marts 2010

Mette.

Hej

Jeg hedder Mette og er 21 år. Jeg bor i Århus sammen med min kæreste, Martin på 24 år.

Vi venter vores første barn, en lille pige, d. 21. April .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.