termin april :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.472 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

LRJ

Hvem er vi der har termin i april 10' ?

Jeg kan starte med mig

Jeg er 19 år, kærester med Bo der er 21 år , det er vores første barn, og det bliver en lille prinsesse og skal føde i Kolding Lidt om mig

Termin den 13. april 2010

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

RumlesMor

Jeg har termin d. 7 april 2010.

Jeg er 26 år, og kæreste med Dennis. Det er vores 2. barn, en dreng. (Vi har en pige fra 2006.) Skal føde på Hvidovre, medmindre han kommer før termin, for så bliver det nok i Viborg...he he.

Anmeld

19. januar 2010

Koen.

Jeg har termin den 17. april med første barn

Hedder Tanja og er 19, bor i esbjerg med min forlovede martin

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi venter vores lille Jonathan med termin 25.april... Jeg ville gerne føde i maj, men jeg har på fornemmeren at han kommer ca 2 uger før tid - han har nemlig været ca 2 uger "foran" gennem hele graviditeten (i forhold til bøgerne)...

Kh

Rosa

26+3

Anmeld

20. januar 2010

jillkolsbjerg

Jill her, kæreste med Rune i næsten 4 år, vi venter vores første barn den 6 april....og vi glæder os riiiigtig meget.......håber Freya bliver derinde i mavsen tiden ud ( det er en hel anden historie );-)

knus jill 29+1

Anmeld

20. januar 2010

jullemai

Hej hej

Tanya 32, gravid med barn nr. 3, har en dreng på 8 og en pige på 5½. Vi skal have en lille pige mere - termin er 16. april

Anmeld

20. januar 2010

LouiseNielsen

Jeg hedder Louise og er 24 år gammel.. Bor i Holstebro med min forlovede på 25 år, og vores søn på 2½ år. Vi venter en dreng mere (mathias) med termin d 10 april...

Anmeld

23. januar 2010

missKat

Karina her 

Jeg har termin 8. april og bor i Århus
Jeg er 31 år og det er vores første barn.

Vi ved ikke hvad der kommer, men tror begge det er en pige der gemmer sig derinde.

Er blevet sygemeldt, så nu går jeg og venter på at det bliver midt/slut februar, hvor vi kan flytte ind i vores nyindkøbte hus, og derefter at det bliver april, så vi kan se "lille fisen"  

Anmeld

24. januar 2010

tinamariab

Tina på 27 fra København  venter mit første barn sammen med Rasmus. Vi venter en dejlig dreng og skal føde på Hvidovre.

Termin den 21. april

Anmeld

3. februar 2010

Gaia

Jeg hedder Sarah, er 28 år og venter mit første barn - en lille pige sammen med min dejlige forlovede. Jeg har termin d. 6 April. Viborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.