Mor's dag - gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. maj 2008

Tut

Hej piger,

Hvad køber i til jeres mor?

Jeg er træt af at give blomster, men er lidt idéforlads mht. hvad det så skal være.

Sidste år fik hun nogle "Ole Henriksen" produkter, og dem blev hun super glad for.

Håber at nogen af jer har nogle gode idéer :D

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2008

Tynen

Jeg fyrede også lige et par Ole Henriksen produkter i gaveposen sidste år - Yaiks! Det kostede sgu en bondegård.

Jeg tror jeg vil rende i Matas og finde noget Biotherm denne gang og så måske en cd.

Man det kan jo være at andre herinde ligger inde med den ultimative gaveide :)

Anmeld

6. maj 2008

Rasmine

Jeg har købt sådan et lille hjerte ophæng, som Kop & Kande har.
- Det er Rosendahl som har lavet den.

Anmeld

6. maj 2008

Anna-Rosa

som du da river dig...hva Mette?;)

Jeg tror min skal have noget tøj...det falder altdi i god jord:)

Anmeld

6. maj 2008

Rasmine

Anna-Rosa skriver:

som du da river dig...hva Mette?;)

Jeg tror min skal have noget tøj...det falder altdi i god jord:)

River mig???
-Man kan vel ofre 150.- på sin gamle mor?
:)

Anmeld

6. maj 2008

Lise

Er det idag? Min søn kom med en buket blomster til mig igår...han har vist ikke helt styr på datoerne. Heller ikke jeg, for jeg anede da ikke hvorfor han kom med dem... men det var sødt af ham (L) I min familie har vi aldrig gjort noget ud af mors/fars dag. Alle de der fjollede dage udover fødselsdag og jul hvor man skal komme med gaver det gør vi ikke i... Det er federe at få en gave, buket blomster, eller hvad det måtte være, fordi nogen kom til at tænke på én - i stedet for at det var en bestemt dato... Eller hva'?

Anmeld

6. maj 2008

Rasmine

Det d. 11.

Synes da også mærkedagene/traditionerne er fede.

Anmeld

6. maj 2008

bette

ja jeg tager en tur hen til hendes gravsted og ligger nogle blomster.. og evt et fødselsdags flag til hende... hun kunne have haft fødselsdag d. 19 maj.
tager nok min mand og lillemanden med...
men tror også jeg vil tage derhen alene en dag og bare sidde der lidt..

Anmeld

6. maj 2008

MrsMartens

I mit barndomshjem var hver dag morsdag, hver dag farsdag og hver dag barnets dag!
Johns familie holder alle de der dage, sp jeg plejer at få en eller anden dusk!!
:P

Anmeld

6. maj 2008

ka li ja

hmmm jeg havde tænkt på at lave et maleri.
men når det nok desværre ikke. ting tager tid..
sidste år havde alexander malet på et krus, så fik hun det. og hun blev MEGA glad for.

jeg ved ikke rigtig hvad vi kan finde på i år. måske et fotografi af ungerne.

min mor er sådan en der bliver gladest for noget man selv har lavet.(er godt klar over at det siger alle forældre) men min mor mener det, det kan ses og høres!

vi går nu heller ikke vildt meget op i alle de der dage... men jeg må nu ikke glemme min mor!
jeg blev glemt sidse år.
og mig og mortens mærkedag for da vi mødtes er der ingen af os der kan huske... så det går vi heller ikke så meget op i hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.