Cowboybukser til gravide!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Susan1978

MORJESPERSEN skriver:

Jeg har købt cowboybusker hos mamalicious de er super gode og ikke dyre....

dem var jeg også mega glade for, bla fordi jeg havde et par hvor de ikke havde det der bredde stykke elstik..  kun en lille en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Tynen

Nadi skriver:

Ej sådan må du altså ikke tænke! Personligt har jeg ikke kunne svare dig før nu fordi jeg først lige har tændt puteren nu.

Jeg har nogle mamma-licious fra Bestseller, og dem er jeg sindsygt glad for! Bruger dem faktisk også når jeg ikke er gravid fordi det er de eneste cowboybukser jeg kan passe

Tror jeg gav 300 kr. for mine og jeg har ikke fortrudt ét sekundt.

Knus Nadia

Amen to that!!!

Mamalicious er et hit!

Anmeld

19. januar 2010

Millebasse

Jeg har to par cowboybukser fra H&M og dem er jeg super glade for.. Køber du dem større end din normale størrelse?? For det gør jeg ikke og så synes jeg de sidder rigtigt fint.. Det eneste er at det der strækstøtte til maven glider ned når man når sidst hen i graviditeten..

Anmeld

19. januar 2010

BK

Hyner skriver:

Nogen der har haft held med at købe dem....

Jeg har for lang tid siden invisteret i et par fra h&m til 400; og jeg er bare så ked af at ha brugt penge på det lort... De falder konstant ned og syningen i mavestoffet er der allerede store huller i...

Og hvad f****n skal man ellers gå i går det er så røvkoldt...

Håber i kan hjælpe med nogle forslag...

Krams Henriette -der ikke ejer en million desværre

Jo jeg har haft nogen cowboyventebukser... havde 2 par, og der var kun 1 par der sad godt... de andre endte op med at stoffet sad nede under maven, hvor det rullede sammen...

De "gode" var fra kvickly, mener jeg og de andre fra a-z

Anmeld

19. januar 2010

Hyner

Jeg takker for svar... Tror da lige jeg skal en tur til aabenraa i morgen og kigge lidt mama-licious tøj

Anmeld

19. januar 2010

Nadi

Hyner skriver:

Jeg takker for svar... Tror da lige jeg skal en tur til aabenraa i morgen og kigge lidt mama-licious tøj

God fornøjelse!

Anmeld

20. januar 2010

Hyner

Nadi skriver:

God fornøjelse!

Årh tak... Og jeg fik et par bukser men ikke i cowboystof... Sådan nogle "pæne" nogen, samt en masse andet Det var jo sat ned til halv pris da de er ved at flytte butikken til andre lokaler...

Henriette -nu med nyt tøj...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.