Cowboybukser til gravide!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Hyner

Nogen der har haft held med at købe dem....

Jeg har for lang tid siden invisteret i et par fra h&m til 400; og jeg er bare så ked af at ha brugt penge på det lort... De falder konstant ned og syningen i mavestoffet er der allerede store huller i...

Og hvad f****n skal man ellers gå i går det er så røvkoldt...

Håber i kan hjælpe med nogle forslag...

Krams Henriette -der ikke ejer en million desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Hyner

Sig mig lige engang, er der ikke en eneste der har haft sådanne bukser eller vil ytre sin mening om evt. andre løsninger i den kolde tid??

Henriette -der er bange for det er fordi det er mig der har oprettet indlægget, der ikke bliver svaret...

Anmeld

18. januar 2010

Louise mortil4

jeg kan desværre ikke hjælpe, jeg plejede bare at købe bukser en str større også gravilitets trusser inden under så maven var godt dækket ind.

Anmeld

18. januar 2010

Mie A

Jamen jeg kan ikke hjælpe dig - da jeg ikke går i cowboybukser hverken når jeg er gravid eller ej

Anmeld

18. januar 2010

Marco2

Hej Hyner,

Har såmænd ikke set det før nu...

Men jeg var jo gravid med Emsen mens det var sommer, så jeg havde ikke cowboydere... Kun lærredsbukser og kjoler tror jeg. 

Man kan sige meget om H & M men kvali er det jo ikke....

Har ikke prøvet at være gravid mens det er vinter, så jeg ved sgu ikke hvad man går i hvis ikke det skulle være cowboybukser...

Hvad vil jeg sige.. tjaa... ikke noget hjælpsomt.. men jeg har læst indlægget og det er IKKE fordi det er dig at jeg ikke har svaret. Jeg har bare ikke set det før nu

AG

Anmeld

18. januar 2010

Monica

Jeg har/havde 2 par H&M jeans og det ene par var virkelig gode. Dem købte jeg da jeg var gravid med Gustav. Købte et par mere 2. gang og de var dårlige for alle pengene... Det der rib noget var meget tyndt og blev ikke siddende på dunken. Men hva med mama licius? Har de ikke også udsalg nu? Deres ting har jeg været meget glad for...

Moni - savner ikke at gå i graviditetstøj, selv om jeg efterhånden havde fået samlet en del sammen...

Anmeld

18. januar 2010

MORJESPERSEN

Hyner skriver:

Nogen der har haft held med at købe dem....

Jeg har for lang tid siden invisteret i et par fra h&m til 400; og jeg er bare så ked af at ha brugt penge på det lort... De falder konstant ned og syningen i mavestoffet er der allerede store huller i...

Og hvad f****n skal man ellers gå i går det er så røvkoldt...

Håber i kan hjælpe med nogle forslag...

Krams Henriette -der ikke ejer en million desværre

Jeg har købt cowboybusker hos mamalicious de er super gode og ikke dyre....

Anmeld

18. januar 2010

Siber

Ved du hvad jeg gjorde da jeg var gravid. Altså hvis du er lidt fiks på fingerne.

Jeg købte et par cowboy bukser på udsalg, et par nummre større end jeg normalt bruger. Jeg sprættede linnigen på (du ved der hvor bælrer normalt sidder. Jeg købt et bredt stylle riib, syede det på, og vupti alletider gravide cowboybukser.

Manbehøver ikke at være særlig fiks på fingrene, bare man har en symaskine eller kender nogen der har!

Knus Siber

Anmeld

18. januar 2010

Nadi

Hyner skriver:

Sig mig lige engang, er der ikke en eneste der har haft sådanne bukser eller vil ytre sin mening om evt. andre løsninger i den kolde tid??

Henriette -der er bange for det er fordi det er mig der har oprettet indlægget, der ikke bliver svaret...

Ej sådan må du altså ikke tænke! Personligt har jeg ikke kunne svare dig før nu fordi jeg først lige har tændt puteren nu.

Jeg har nogle mamma-licious fra Bestseller, og dem er jeg sindsygt glad for! Bruger dem faktisk også når jeg ikke er gravid fordi det er de eneste cowboybukser jeg kan passe

Tror jeg gav 300 kr. for mine og jeg har ikke fortrudt ét sekundt.

Knus Nadia

Anmeld

18. januar 2010

Kaufie

Kan også kun sige godt om Mamalicious......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.