Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ejj hvor lækkert for jer Dejligt som det hele ser ud til at gå frem af for dig/jer, hvor det glæder mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ka li ja skriver: jeg fik den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! den er min fra den 15 feb jubiiiiiiiii jeg skal op og hente lejekontrakten i morgen og så skal jeg i banken og ha ordenet tingene imellem morten og jeg så alt er delt efter i morgen. det bliver så fedt!!! det gik fint i lørdags, eg fik hentet de ting jeg havde brug for uden skænderier. så det var jo godt
jeg fik den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
den er min fra den 15 feb jubiiiiiiiii
jeg skal op og hente lejekontrakten i morgen og så skal jeg i banken og ha ordenet tingene imellem morten og jeg så alt er delt efter i morgen. det bliver så fedt!!!
det gik fint i lørdags, eg fik hentet de ting jeg havde brug for uden skænderier. så det var jo godt
WEE...............
Endnu et punkt på to-do listen som kan slettes!!!
Mette - som allerede glæder sig til indflytterfesten!
Hvor er det godt for dig! Super mange gange tillykke
Sikke en lettelse for dig, så skal du ikke belæmres med at tænke på det mere... Hvor skønt for dig og ungerne...
Tillykke tillykke søde
Krams
takker søde piger
jeg kan ligesom forstå der er stemning for en indflytterfest jeg lover den nok skal komme senere.... det behøver vel ikke lige at være inden for de første par måneder efter man er flyttet ind vel
har også været i banken og på kommunen i dag, så endnu en ting til afkrydsning på to do listen og alt er delt mellem morten og jeg nu! så ikke mere bøvl på den front... forhåbentlig nu er jeg min egen herre
ka li ja skriver: takker søde piger jeg kan ligesom forstå der er stemning for en indflytterfest jeg lover den nok skal komme senere.... det behøver vel ikke lige at være inden for de første par måneder efter man er flyttet ind vel har også været i banken og på kommunen i dag, så endnu en ting til afkrydsning på to do listen og alt er delt mellem morten og jeg nu! så ikke mere bøvl på den front... forhåbentlig nu er jeg min egen herre
Dejligt at læse, kan ligefrem mærke hvor lettet du er
Uha har helt lyst til at skåle
jamen skååål da jeg fik også både rødvin i går og forgårs, fordi jeg var så glad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128