jeg har været ude og kigge på lejlighed i dag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.407 visninger
36 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

ka li ja

en 3 værelses i odder centrum. på 2. sal, så der er delvist skrå vægge. den var skide god, til mig og ungerne!! gammel, men perfekt til os

der var en enlig mor mere der skulle op og se den...

men nu krydser jeg bare helt vildt fingre for det bliver min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg vil ha et hjem! og det skal være det!

den skulle vist være klar til indflytning omkring 1. marts. det ville bare være helt helt perfekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Stumpen

ka li ja skriver:

en 3 værelses i odder centrum. på 2. sal, så der er delvist skrå vægge. den var skide god, til mig og ungerne!! gammel, men perfekt til os

der var en enlig mor mere der skulle op og se den...

men nu krydser jeg bare helt vildt fingre for det bliver min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg vil ha et hjem! og det skal være det!

den skulle vist være klar til indflytning omkring 1. marts. det ville bare være helt helt perfekt

Er sådan noget ikke først til mølle?

Anmeld

18. januar 2010

ka li ja

Stumpen skriver:

Er sådan noget ikke først til mølle?

det ved jeg faktisk ike. jeg spurgte ham om han havde andre der skulle se den, og så nævnte han hende den anden. men jeg fik i hvert fald givet udtryk for at den var helt perfekt til mig

Anmeld

18. januar 2010

Nadi

Hvor fedt fedt fedt!!

alt hvad jeg kan, og håber inderligt at det bliver dit/jeres hjem. Hvornår får du svar på om det bliver din??

Anmeld

18. januar 2010

Stumpen

Troede bare at hvis du sagde ja tak til den at den anden enlige bare var kommet for sent... Det andet er da ikke fair.. Men sådan er det jo nok..

Men ved du hvad... Jeg bor i en dejlig 4 værelses-lejlighed/rækkehus til 4000 i mdr + forbrug, så tag du drengene og loverboy med herover, når der er en ledig... Så har jeg jo både en frisør og kage-dame i nærheden   Ren win-win

Anmeld

18. januar 2010

ka li ja

Nadi skriver:

Hvor fedt fedt fedt!!

alt hvad jeg kan, og håber inderligt at det bliver dit/jeres hjem. Hvornår får du svar på om det bliver din??

ved ikke hvornår han svarer. men går ud fra det bliver efter den anden har set den......

håber det er snart

Anmeld

18. januar 2010

ka li ja

Stumpen skriver:

Troede bare at hvis du sagde ja tak til den at den anden enlige bare var kommet for sent... Det andet er da ikke fair.. Men sådan er det jo nok..

Men ved du hvad... Jeg bor i en dejlig 4 værelses-lejlighed/rækkehus til 4000 i mdr + forbrug, så tag du drengene og loverboy med herover, når der er en ledig... Så har jeg jo både en frisør og kage-dame i nærheden   Ren win-win

ja det lyder da som en plan hihi

måske det bliver lidt trangt med så mange mennesker på så lidt plads

aj det bliver simpelthen bare så fantastisk at få SIT EGET!!! jeg glæder mig max!!!

Anmeld

18. januar 2010

Stumpen

ka li ja skriver:

ja det lyder da som en plan hihi

måske det bliver lidt trangt med så mange mennesker på så lidt plads

aj det bliver simpelthen bare så fantastisk at få SIT EGET!!! jeg glæder mig max!!!

Ja I skal altså ikke bo hos os, men have jeres egen... 94 kvm og drengene får hver deres værelse.... Jamen altså hvad venter du dog på???

Men ja, det bliver lækkert for dig at få dit eget og I får styr på paragrafferne, så du kan få ro i hovedet igen... og kun tage hensyn til dig og ungerne..

Anmeld

18. januar 2010

Nadi

ka li ja skriver:

ved ikke hvornår han svarer. men går ud fra det bliver efter den anden har set den......

håber det er snart

Uh hvor er det altså bare spændende! Håber snart du har gode nyheder

Anmeld

18. januar 2010

Grynt

Det lyder da fedt Kalula...så får jeg måske dig at se noget oftere???? Ja for ikke at snakke om Alex-de-sander og Aske baske . Altså der er jo også fede lejligheder herover i Byagerparken, men det véd du jo allerede.

Hvordan så med huset? Skal det sælges? Eller flytter Morten ind i det igen?

Grynt, som jo i bund og grund har 1000 spørgsmål til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.