Så har vi fået plads i dagplejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. maj 2008

linemus

Eller rettere, Nanna og Signe har. De har fået plads der, hvor vi har ønsket - 20 m væk :D Det kan jo ikke være bedre. Og det vigtigste er at de er sammen. Så håber jeg dp'en er ligeså sød og rar, som min svigermor siger (hun er pæd. her i byen), men jeg har mødt hende nogle gange, og hun virker da sød. Glæder mig... men der er lige 3 mdr. endnu (heldigvis alligevel). Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2008

Loggidut

hvor er du bare mega heldig med det...tillykke med pladserne...det er så fedt de kan blive sammen8D

Anmeld

6. maj 2008

Tynen

Hvor er det dejligt for jer! :)

Som Loggi skriver, så er I mega heldige!

Årh, 3 mdr. til! Lucky you!
Kunne jeg dælme godt bruge. :)

Anmeld

6. maj 2008

linemus

Det er også dejligt. Men nu bor vi også i en lille bitte by, så der er nok ikke så stor rift om pladserne.

Hvor er det, Tif har fået plads, Loggi?

Knus Line

Anmeld

6. maj 2008

Anja

Ja, tillykke med pladserne :)

Hvor vi bor er det et helvede at få en ordentlig dp plads. 3 af piger fra min irl mødregruppe har fået dp mere en 15 km væk fra hjemmet !!!

Har selv lige haft ringet til pladsanvisningen og tilføjet et ønske, da vi har hørt at en dp tæt på os har 3 ledige pladser til august, hvor Elias skal starte. Fik at vide, at hun jo ikke kan starte med 3 små på een gang, men at hvis vi var fleksible med start dato ville sandsynligheden for at få hende være større. Da jeg jo fortsat skal gå hjemme og sikkert skal have pks omkring 1. okt, så kan vi jo sagtens beholde ham hjemme en mdr ekstra, så der er håb :)

Anmeld

6. maj 2008

Lene76

Ja tillykke med pladsen og dejligt at de har fået en plads sammen.... Har lige hørt fra en af min kollegaer at hvis vi her i Åbyhøj får flere tvillinger ind så kan de ik få en dp plads sammen så skal de i vuggestue.... men vi har vist osse 8 par inde i øjeblikket.....

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.