Hvad er tegn på depression ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Valle81

Anonym skriver:

Jeg kan ikke høre hende hvis jeg sover når hun står udenfor, og har ikke råd til en babyalarm lige i øjeblikket, men det er da en ting jeg er i færd med at få sparet sammen til, da det helt sikkert vil gøre det nemmere at få en lur om formiddagen.

Jeg tror min kærste og jeg har lidt kommunikationsproblemer, men det er nok bare lidt nemmere at overse det end det er at indse det..

Ja, så er jeg ved at løbe tør for gode råd:0)

Hvis jeg havde en babyalarm, så ville jeg sende den til dig med det samme, men har ikke en, har aldrig haft en:0) Har du prøvet at være i mødrehjælpen for at se om de ikke har en billig en:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Anonym trådstarter

Hvad er mødrehjælpen?

Anmeld

18. januar 2010

Valle81

Anonym skriver:

Jeg kan ikke høre hende hvis jeg sover når hun står udenfor, og har ikke råd til en babyalarm lige i øjeblikket, men det er da en ting jeg er i færd med at få sparet sammen til, da det helt sikkert vil gøre det nemmere at få en lur om formiddagen.

Jeg tror min kærste og jeg har lidt kommunikationsproblemer, men det er nok bare lidt nemmere at overse det end det er at indse det..

Tjek lige dette link:0)

http://www.qxl.dk/search/search.asp?txtSearch=babyalarm&Adv=1&catalog=5&Catg=1&InTitleAndDesc=1

http://www.dba.dk/babyalarm-phillips-lidt-ae/id-64178107/ og dette link, denne havde jeg da jeg var dagpleje mor, en ganske udemærket alarm:0)

Anmeld

18. januar 2010

Valle81

Anonym skriver:

Hvad er mødrehjælpen?

Det er butikker der ligger rindt omkring i landet. Man kan aflevere atl udstyr til baby og børn og så sælger de det billigt videre:0)

Altså en genbrugsbutik for mødre:0) De har super flotte ting, og man kan finde de vildeste mærkevarer til ingen penge:0)

Christina

Anmeld

18. januar 2010

Anonym trådstarter

Tak :

Anmeld

18. januar 2010

Valle81

Anonym skriver:

Tak :

Det var så lidt:0) Håber du finder en, 100 kr for den philips er meget billigt, og vil mene det koster 49 kroner at få den sendt hjem til dig. Så det er en billilg løsning, som måske børnepengene kunne hjælpe lidt med når de kommer på onsdag:0)

Det lyder til du har brug for alarmen:0)

Håber alt lysner:0)

Stort knus

Anmeld

18. januar 2010

Lone Jakobsen

hejsa

vil bare sige at jeg kender mange af de følelser du slåes med. tror også meget skyldes træthed. har du ikke mulighed for at køre barnevognen ind i huset så du ikke er afhængig af en baby alarm. det gør jeg nemlig selv ofte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.