Strejker de eller strejker de ikke?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. maj 2008

Tynen

Christ! Det er sgu da til at få flop af!

Allerede imorges begyndte smserne at tikke ind fra folk - Nu bliver det vist på onsdag Stella skal starte, Har du hørt at de starter op på onsdag, Husk at aftale møde med pladsanvisningen inden onsdag osv. osv.

Og nu - Dælme om de ikke ved om aftalen bliver godkendt!

Jeg får sgu snart stres og nedslidte nerver!
Vil bare gerne have hende kørt ind i god tid!

Vi tager på ferie en hel uge fra d. 12. så har bare ikke tid til det stejken - Skal jo snart begynde på work!

Ihh! Ikke at jeg ikke forstår dem - Er bare ikke så god til at håndtere uvisheden :)

Synes der har været så meget *** med det DP-halløj allerede.
Først 1½ mdr. kamp for at få "den rigtige" plads til den rigtige tid, med den rigtige lukketid og nu det her..

Vil egentlig ikke noget med det her indlæg - Skal bare lige have noget ARGHHH!!! ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2008

Joan ( Smallie )

Ja kender det sku godt jeg er lige startet på arbejde og nu er jeg nød til at gå hjemme og passe lille mand.

Og vil bare gerne igang igen. Så vil sku også gerne snart have klar besked.

Joan

Anmeld

5. maj 2008

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja kender det sku godt jeg er lige startet på arbejde og nu er jeg nød til at gå hjemme og passe lille mand.

Joan

hmm hva så... det får du da ik penge fra arbejdet for vel??
synes måske det er ved at tage lidt overhånd.. det rammer jo sådan set alle mennesker den strejke..
heidi som skal på arbejde d. 6 juni

Anmeld

5. maj 2008

Joan ( Smallie )

bettemouse skriver:

Joan

synes måske det er ved at tage lidt overhånd.. det rammer jo sådan set alle mennesker den strejke..

Nix det får jeg ingen penge for det er helt for egen regning. Men heldigvis har jeg stadig noget barsel tilgode så det er jeg jo så nød til at bruge nu. Var godt nok ikke lige helt sådan jeg havde regnet med at skulle bruge det:@

Torsdag og fredag skal jeg jo så arbejde aften og har knægten om dagen så det bliver pænt hårdt for er først hjemme ved halv 1 tiden og han står op ved 6 tiden.

Joan som også i morgen tager en dag hjemme med sønnen

Anmeld

5. maj 2008

Loggidut

altså, jeg er lidt lost...for jeg aner ikke om de strejker...og jeg har lige snakket med vores kommende dpér i fonen i dag, og vi aftalte da et møde på onsdag...så jeg tror da ikke hun strejker?

hun nævnte det nu ikke! (?)

Anmeld

5. maj 2008

Joan ( Smallie )

Loggidut skriver:

altså, jeg er lidt lost...for jeg aner ikke om de strejker...og jeg har lige snakket med vores kommende dpér i fonen i dag, og vi aftalte da et møde på onsdag...så jeg tror da ikke hun strejker?

hun nævnte det nu ikke! (?)

Det er heller ikke alle steder de strejker. De gør heller ikke i Sunds nede ved herning.
Det er kun de komuner der er udvalgt der strejker. ;)
Og der er viborg jo så en af dem:@

Anmeld

5. maj 2008

Helle30

Tynebandit! Hvorfor ringer du ikke til din dp i morgen og spørger hende, om hun ved, at hun skal strejke i nærmeste fremtid? Hvis hun skal det, så ved hun det sikkert allerede, og hvis hun ikke ved det, så er situationen mindst ligeså frustrerende for hende som den er for dig/jer. Selvfølgelig skal vi som forældre og børn have vores behov (pasning) tilgodeset hurtigst muligt, men vi vil også gerne, at den næste pode kan blive passet, når gymnasiepigerne ikke kan pga. undervisning ik'? Derfor støtter jeg strejken lige så længe, de strejkende måtte vælge at opretholde deres krav/arbejdsnedlæggelse. Det er NU, de elendigt betalte fag skal have deres løft, og de har god opbakning i befolkningen - så lad dem kæmpe for f.... De kæmper jo ikke kun for valget mellem Aldii's frostbøffer og Føtexs Ludvigplagiat. De kæmper også for en løn, der kan tiltrække kvalificeret (eller ligefrem uddannet) arbejdskraft i fremtiden og dermed sikre dem kolleger, så de ikke skal arbejde med underbemanding hele tiden. Jeg kunne i morgen sende mine børn i privat dp, børnehave eller skole, men det vil jeg sgu ikke være med til. De skal opleve verden som den er og ikke en isoleret skare af børn fra dobbeltydende familier - nuller du! Nå - der røg jeg vist lidt ud ad et partipolitisk spor med forhøjet blodtryk til følge. Tynen! Ring til jeres dp'er. Hun ved forhåbentig, om hun skal strejke. - Helle - Helt oppe over fanen nu;)

Anmeld

6. maj 2008

Tynen

Jeg ringer til pladsanvisningen kl. 9 idag, sharp :)

Helle: Jeg støtter den fuldt ud, men som skrevet til sidst var det bare for at få lidt (MANGE!) frustrationer ud.

Har som sagt kæmpet i 1½ mdr. bare for at få en plads jeg kunne bruge, så - Uden det har nogen sammenhæng - synes jeg bare det DP-halløj ramlede for mig igår.

Jeg kan bare ikke lide at stå med røven i postkassen uden at ane hvornår og hvordan (Ligesom resten af børnefamilierne i DK har det :) )

Øv, skulle fandme blive hjemmegående! Så var jeg fri for det ;)

Anmeld

6. maj 2008

Lene76

Tynen skriver:

Jeg ringer til pladsanvisningen kl. 9 idag, sharp :)

Helle: Jeg støtter den fuldt ud, men som skrevet til sidst var det bare for at få lidt (MANGE!) frustrationer ud.

Har som sagt kæmpet i 1½ mdr. bare for at få en plads jeg kunne bruge, så - Uden det har nogen sammenhæng - synes jeg bare det DP-halløj ramlede for mig igår.

Jeg kan bare ikke lide at stå med røven i postkassen uden at ane hvornår og hvordan (Ligesom resten af børnefamilierne i DK har det :) )

Øv, skulle fandme blive hjemmegående! Så var jeg fri for det ;)

ja ellers selv blive Dagplejer :D der er jo mangel hehe desuden er det jo KUN 48 timer om ugen.... hihi

Anmeld

6. maj 2008

Rasmine

bettemouse skriver:

Joan

Det er vel også meningen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.