vest-sjællands møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

grinbidderen

DatterMalou skriver:

hvor henne udenfor? Jeg håber da også min datter holder sig vågen, men hvad nu hvis....

hmm ja jeg ved det ikke lige men udenforan opgangen hvis hun bor i lejlighed så kan man muligvis høre barne og kigge ned og ellers have baby-alarm... der sker ik rigtig noget i korsør så man ville nok kunne have barnet ude og sove.. men vi må lige snakke med sesse om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Sesse89

Hej piger.

Jeg bor i lejliged på 1 sal så hvis i har baby alarm kan de stå ude foran under køkken vinduet.

Og ellers har vi børneværelset i evt kan stille lift i dem der bruger da det er intrettet det meste af det og ikk er alt for stor.

Anmeld

20. januar 2010

grinbidderen

Sesse89 skriver:

Hej piger.

Jeg bor i lejliged på 1 sal så hvis i har baby alarm kan de stå ude foran under køkken vinduet.

Og ellers har vi børneværelset i evt kan stille lift i dem der bruger da det er intrettet det meste af det og ikk er alt for stor.

det er bare mere  de lidt større børn som muligvis skal sove til middag el ligne men de må sove i barnevogen udenfor så- min søn søver nok ik elleres sover han på vejen op til dig. men det blir hyggeligt at sé jeg alle..

Anmeld

20. januar 2010

Sesse89

grinbidderen skriver:

det er bare mere  de lidt større børn som muligvis skal sove til middag el ligne men de må sove i barnevogen udenfor så- min søn søver nok ik elleres sover han på vejen op til dig. men det blir hyggeligt at sé jeg alle..

jamen ellers  ved jeg ikk hva vi skal gøre?

Anmeld

20. januar 2010

Maise

Sesse89 skriver:

Frem piger

Hej Sesse.

Har aftalt med Gitte at jeg også gerne vil komme. Fik aldrig svaret dig på din besked du skrev til mig, sorry, har haft meget mellem ørene og hovedet under armen.

Mai med Clara 20 dage gammel.

Anmeld

20. januar 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Gitte m. Valdemar 16 mdr

Lizzette med lille noah

Cille med Malou 1 mdr

Sofie med Malou Selma 20 mdr

Henrietta med Malou på 2 år og 3 mdr.

Anmeld

20. januar 2010

grinbidderen

Mamman skriver:

Gitte m. Valdemar 16 mdr

Lizzette med lille noah

Cille med Malou 1 mdr

Sofie med Malou Selma 20 mdr

Henrietta med Malou på 2 år og 3 mdr.

Mai med Clara 20 dage

Anmeld

23. januar 2010

H+S Skjolgborg.

Jeg vil også gerne med.Med min lille ny søn Tobias på1 mdr den 19 jan.

Men skal lige se om min mand ikke kan køre og hente os da vi jo bor i Dalmose og bussen osv køre skod om lørdagen kan jeg se det tager tæt på 2 timer til korsør..

I bil kun 15 min.

Skriver når jeg hved mere.

Men ville mega gerne med.

Mvh Henriette

Anmeld

24. januar 2010

grinbidderen

Henriette.S.J. skriver:

Jeg vil også gerne med.Med min lille ny søn Tobias på1 mdr den 19 jan.

Men skal lige se om min mand ikke kan køre og hente os da vi jo bor i Dalmose og bussen osv køre skod om lørdagen kan jeg se det tager tæt på 2 timer til korsør..

I bil kun 15 min.

Skriver når jeg hved mere.

Men ville mega gerne med.

Mvh Henriette

ihe søde håber virkelig at steen vil køre dig her til ellers må jeg se om lasse gider bare du kommer med... og lille tobby... og vi ska os snart ses igen

Anmeld

7. februar 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Malou og jeg kommer desværre til at melde afbud den 27., men jeg håber at vi kan ses en anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.