vest-sjællands møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.188 visninger
26 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

grinbidderen

hej nu har vi besluttet os at det blir afholdt i korsør hjemme hos sesse vi er blevet enig om det er blevet til lørdag d.27 febura hvad tid ved jeg ik lige men nok ved 11-12 tiden..

og så tager vi lidt med hver i sær så det eneste i så skal gøre nu er at skrive jer på listen hvem der kommer og med børn og alder på barnet.. og hvad i kunne tænke jer at tage med ved ik om vi bare skal finde ud af noget med boller og kage og pålæg el om vi ska få lavet noget frokost sammen så som rugbrød med lækkert pålæg osv?? op til jer.. men håber vi blir en masse har jo sendt besked ud til jer alle så i ska bare svare herinde..

knus herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

grinbidderen

Gitte m. Valdemar 15 mdr kommer

Anmeld

18. januar 2010

Sesse89

Frem piger

Anmeld

18. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

jamen vil meeget gerne komme

Cille med malou på 1mdr..

Anmeld

19. januar 2010

grinbidderen

grinbidderen skriver:

Gitte m. Valdemar 16 mdr

Lizzette med lille noah

Cille med Malou 1 mdr

Anmeld

19. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

Gitte m. Valdemar 16 mdr

Lizzette med lille noah

Cille med Malou 1 mdr

Sofie med Malou Selma 20 mdr

Anmeld

19. januar 2010

grinbidderen

Gitte m. Valdemar 16 mdr

Lizzette med lille noah

Cille med Malou 1 mdr

Sofie med Malou Selma 20 mdr

nej hvor skønt at du os selma osse vil mødes med os.. det blir bare så hyggeligt.. så har valdemar osse en af lege med indtil vider..

Anmeld

19. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

grinbidderen skriver:

nej hvor skønt at du os selma osse vil mødes med os.. det blir bare så hyggeligt.. så har valdemar osse en af lege med indtil vider..

Ja det bliver hyggeligt. Bor sesse i hus eller lejlighed? - jeg tænker mere på hvad vi gør når du små skal sove?

Anmeld

19. januar 2010

grinbidderen

DatterMalou skriver:

Ja det bliver hyggeligt. Bor sesse i hus eller lejlighed? - jeg tænker mere på hvad vi gør når du små skal sove?

hmm tror det er i lejlighed hun bor.. men valdemar holder sig nok bare vågen ellers holde barnevognen udenfor med baby alarm?

Anmeld

19. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

grinbidderen skriver:

hmm tror det er i lejlighed hun bor.. men valdemar holder sig nok bare vågen ellers holde barnevognen udenfor med baby alarm?

hvor henne udenfor? Jeg håber da også min datter holder sig vågen, men hvad nu hvis....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.