Stumpen skriver:
Sidder igen med hendes program kørerende i baggrunden.. Godt nok er hun forfærdelig, men har I set det??? Hun skal indrette sin egen lejlighed på forældrenes baghave, men konstant snakker hun om at hun skal have rystet hendes forældre af.. Nu kender jeg ikke hendes alder, men får næsten ondt af hende og den måde hun må have været underkastet hendes forældre.. Gad vide om det havde ændret sig hvis ikke hun var blevet kendt???? I doubt it..
Vi så det også, og jeg krummede virkelig også tæer nogle gange. Jeg synes det er okay at hun bor på samme grund som sine forældre i og med at de har stutteriet. Men for pokker lad dog pigebarnet selv afgøre hvilke tv-kanaler hun vil have! Synes ikke rigtig man kan klantre hende alt for meget, for de forældre blander sig da helt vildt. Så tror også det er svært at ryste dem af. Men trods deres indblanding så synes jeg hun fåer sig indrettet rigtig fedt!
I "Kender du typen" på dr1 var det hende eksperterne skulle gætte her sidste gang tror jeg, og der sagde Jens Blaunfeldt at hun var i 20'erne.
Anmeld