Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen som har set det, onsdag aften?
Kom ved et tilfælde/uheld til at zappe over på det i onsdags.
Undrer mig virkelig over hvor intetsigende det program er. Forstår simpelthen ikke hun er sååååå populær, som hun er???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jo har godt set det, det er virkelig et program der skal gloes hvis man absolut ikke har andet at lave!!
Jeg forstår ikke hendes popularitet, så skal ikke kunne sige det. Men er det ikke sådan at hvis man er med i Vild med Dans så er man pludselig en darling lige meget hva man laver og har præsteret?
så det sidste onsdag, men der var absolut heller ikke andet i tv end det, fusk det var kedeligt. Fatter heller ikke hvorfor hun lige pludselig er så populær, hun har da væres springrytter i mange år inden hun pludselig var ALLE steder. Måske det er vild med dans man skal med i hvis man lige mangler lidt opmærksomhed.
Det underlige er at hun i et interview har sagt, at hun gerne vil have lidt mere privatliv Øhh og så laver man lige et tv-program om sig selv...
Millebasse skriver: Det underlige er at hun i et interview har sagt, at hun gerne vil have lidt mere privatliv Øhh og så laver man lige et tv-program om sig selv...
Ja, den studsede jeg også over!
Men herhjemme ser vi det - eller det vil sige at manden ser det imens han savler... Han prøver at være diskret, men det er vist ikke muligt for ham. Lidt ligesom når der kører en lækker tøs forbi ham og han er ved at brække nakken
Mie A skriver: Ja, den studsede jeg også over! Men herhjemme ser vi det - eller det vil sige at manden ser det imens han savler... Han prøver at være diskret, men det er vist ikke muligt for ham. Lidt ligesom når der kører en lækker tøs forbi ham og han er ved at brække nakken
LOL
Så det godt selvom jeg ikke er endvidere vild med damen... Men hvad jeg faldt over var at 117 gange i afsnittet sagde hun noget i stil med at hun da virkelig får prøvet noget efterhånden... Det virkede så kvalmende og for meget higen efter bekræftigelse fra min side...
Medieluder... Host, host
Kan heldigvis ikke tage dansk tv
Sidder igen med hendes program kørerende i baggrunden.. Godt nok er hun forfærdelig, men har I set det??? Hun skal indrette sin egen lejlighed på forældrenes baghave, men konstant snakker hun om at hun skal have rystet hendes forældre af.. Nu kender jeg ikke hendes alder, men får næsten ondt af hende og den måde hun må have været underkastet hendes forældre.. Gad vide om det havde ændret sig hvis ikke hun var blevet kendt???? I doubt it..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128