Mandagsvejning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

Stumpen

Susan1978 skriver:

mega sejt..

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Helle30

Så er vi klar til i morgen

Anmeld

21. februar 2010

Susan1978

ka li ja skriver:

+5kg siden før jul... så jeg tager til ww møde sammen med min søster på onsdag.... jeg skal tabe de 5 kg inden 20. feb!!!!

men hvor er i seje tøser

Hey smukke, nåede du egentlig dit mål?

Anmeld

22. februar 2010

Helle30

59 kg. vejede jeg her til morgen. Vil gerne ned på 55, men ligenu er det lidt småt med barnevognsturene, så motionen begrænser sig til gymnastik mandag og lejlighedsvis svømning onsdag.

Har desuden droppet alt tilsat sukker, hvidt brød, hvide ris, alm pasta mv.

- Helle

Anmeld

22. februar 2010

ivfmarie

Tja.. jeg behøver jo egentlig ikke tabe mere, og alligevel var der røget næsten et kilo af siden sidste uge... .

Det er faktisk lidt svært at finde lige præcis den rette mængde kalorier jeg skal indtage for at holde vægten (I know, BIIIG problem)

Jeg er begyndt at styrketræne og forventer at jeg får en bedre muskelmasse, og derfor kommer til at tage lidt på igen.

Drømmen er flot tonede muller og en kampvægt på 60 kilo...

Anmeld

22. februar 2010

Louise mortil4

ivfmarie skriver:

Tja.. jeg behøver jo egentlig ikke tabe mere, og alligevel var der røget næsten et kilo af siden sidste uge... .

Det er faktisk lidt svært at finde lige præcis den rette mængde kalorier jeg skal indtage for at holde vægten (I know, BIIIG problem)

Jeg er begyndt at styrketræne og forventer at jeg får en bedre muskelmasse, og derfor kommer til at tage lidt på igen.

Drømmen er flot tonede muller og en kampvægt på 60 kilo...

kan du ikke komme med din opskrift?? Jeg starter jo på job mandag i næste uge også skal det være skal det. Men ud over den gængse en med mere frugt og grønt og passe på hva man nu ellers propper i munden og motion, man hva mere, har du ikke nogle guldkorn??

Der er mange ting her hjemme der ville ha godt af en opstramning

Anmeld

22. februar 2010

Susan1978

Går sgu lidt langsomt sys jeg, men så længe det går nedad er jeg tilfreds! Minis 2,9 i alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.