sex med manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres råd til hvad jeg kan gøre og burde gøre.

Om hvordan vores forhold er? Mærker jeg inderst inde jamen så elsker jeg ham da, men der er nok gået rimelig meget hverdag i den.

En terapeut bliver ikke aktuelt i forhold til sex, da jeg ikke ønsker at høre om hvad han gerne vil, da jeg ikke er til alle de der krumspring i sengen. Men jeg kunne godt forestille mig at jeg vil prøve og aftale med ham hvornår vi skal dyrke sex, for at se om det kunne hjælpe på det. For ved planlagt sex må jeg ikke komme med de dybe åh-nej suk og lad os få det overstået kommentare og han piller nallerne for sig selv andre aftenerne og evt. forhåbentlig lære at han godt kan give mig et knus uden at skulle have noget om aftenen eller give mig en tungeslasker uden at det absolut skal ende i soveværelset.

Så det jeg tror vi skal have gjort er at få den aftale i hus (for en periode) og få snakket om nærhed og gøre nogle ting sammen uden unger, så vi ligesom kan blive x og x igen og ikke mor og far.

Tak igen tøser

ps Lise du er bare direkte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Tynen

Tror det er en rigtig god ide med at planlægge det lidt for en stund.
- Om ikke andet så kan du da holde aftalen for dig selv, hvis du er bange for at "såre" manden.
(Min kæreste går i hvert fald slet ikke ind for sådan noget)

Det kan tit være sådan at man helt mister lysten hvis der går for lang tid, så jeg tror bare du skal "i gang igen".

Arh, det er sgu en svær balancegang, for man skal selvfølgelig heller ikke bare gøre det mod sin vilje.
Det er bare så stor en del af det at være et par og faktisk en af de ting der burde forhindre at det hele føles så hverdags-agtigt!

Held og lykke med projektet!
- Ved sgu godt hvordan du har det.. Tror egentlig også at årstiden spiller lidt ind. Det hele er bare så trist, koldt og mørkt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.