sex med manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

Anonym trådstarter

Er et helved for mig, jeg gider det bare ikke længere. Jeg ved at han kun søger det i weekenderne nu og jeg gør alt for at virke så træt hver fre-søndag når vi går i seng.

Nogen der har det som jeg eller er jeg bare lidt småsær?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Mikkelmusen

Jeg vil ikke sige du er sær, men det er da synd et eller andet sted. Hvorfor er det et helvede ?

-Christina

Anmeld

18. januar 2010

Anonym trådstarter

Det ved jeg ikke, jeg gider det simpelthen bare ikke mere. Jeg vil ikke sige at det er ubehageligt, men det siger mig bare intet.

For mig er det ikke synd, men for manden, jeg virker ikke engang til at have lyst når han gerne vil og prøver ihærdigt. Han får, men ved godt at det ikke er med min bedste vilje

Anmeld

18. januar 2010

Tikki

Er du gravid/har lige født? Er du stresset på job/har meget om ørerne? Så er det ret almindeligt skal jeg hilse at sige .

Hvordan er jeres sexliv? Det kan jo være du som så mange andre kvinder mangler mere intimitet og lidt mindre sex..hvis du forstår. Jeg synes det ofte er sådan, at nogle mænd har lidt svært ved at forene intimitet og sex....altså, de kan ikke rigtigt bare være tæt på uden at det skal ende med sex og den store finale. Det kan godt lægge en dæmper på lysten til overhovedet at begive sig ud i noget. For ofte er det jo meget rart, når man kommer igang...hvis altså man ikke har 117 ting, der skulle have være ordnet først   . Mænd har lyst til sex, så de får overskud til at ordne tingene omkring sig, mens kvinder skal have ordnet tingene omkring sig først, for at få lyst til sex. Det er et under der ikke er flere homoseksuelle

Håber I får løst det, for det er frustrerende i længden

Anmeld

18. januar 2010

Grynt

Jeanette skriver:

Er du gravid/har lige født? Er du stresset på job/har meget om ørerne? Så er det ret almindeligt skal jeg hilse at sige .

Hvordan er jeres sexliv? Det kan jo være du som så mange andre kvinder mangler mere intimitet og lidt mindre sex..hvis du forstår. Jeg synes det ofte er sådan, at nogle mænd har lidt svært ved at forene intimitet og sex....altså, de kan ikke rigtigt bare være tæt på uden at det skal ende med sex og den store finale. Det kan godt lægge en dæmper på lysten til overhovedet at begive sig ud i noget. For ofte er det jo meget rart, når man kommer igang...hvis altså man ikke har 117 ting, der skulle have være ordnet først   . Mænd har lyst til sex, så de får overskud til at ordne tingene omkring sig, mens kvinder skal have ordnet tingene omkring sig først, for at få lyst til sex. Det er et under der ikke er flere homoseksuelle

Håber I får løst det, for det er frustrerende i længden

Vil bare lige sige, at her er det i den grad lige omvendt. Jeg har rigtigt meget lyst, hvor manden sidder og piver over ondt i hovedet, er træt mm....totalt ligesom en kvinde  Det er faktisk rigtig fustrerende at leve sådan og ej heller sundt.

Anmeld

18. januar 2010

ka li ja

altså jeg har haft det sådan i nogle perioder før i tiden.især efter jeg havde født. og når jeg ikke havde det ret godt med mig selv.

heldigvis ikke nu.

men kan du ikke "nøjes" med at give ham et blowjob, så får han da lov til at komme, og så i dit selskab. eller gider du heller ike det?

jeg syntes i er nødt til at snakke om det. det lyder måske en hel del nemmere end det i virkeligheden er,. men jeres forhold kan ende med at gå helt galt hvis i ikke hver især kommer ud med hvordan i har det. og så kan i måske komme med forslag til hinanden om hvordan i så ordner det.

karina

Anmeld

18. januar 2010

Anonym trådstarter

Det er efterhånden et stykke tid siden jeg har født og er fortsat på barsel. Har ikke 117 ting om ørene, men det er nok intimiteten jeg mangler. For kommer han en dag og holder om mig, så er den helt sikkert at han vil have noget når vi kommer i seng. Og det skal siges at jeg HAR sagt at det er irriterende at han ikke kan give mig et kærligt klap i rumpetten uden at han skal have noget for det.

Men jeg kan sagtens følge dig grynt i det må være frustrende for modparten der gerne vil.

Anmeld

18. januar 2010

Nadi

Måske en sexolog eller parterapeut kunne hjælpe??

Den gode Joan Ø. foreslår i et blad at man skal ta en sexpause, hvis man har mistet lysten, kunne det være en mulighed??

Anmeld

18. januar 2010

Mie A

Sådan havde mig og Steffen det også engang. Jeg orkede slet ikke at have sex med ham. og blev til en sur mokke hver eneste dag, fordi han jo nærmeste plagede mig om det hele tiden. Til sidst var han træt af at plage og jeg var træt af at afvise ham - så vi planlagde sex. Ja, faktisk hver onsdag  Der var han sikker på at få noget, men tilgengæld skulle han heller ikke plage nogle af de andre dage.

Det var rigtig rart - især fordi, at vi de andre dage kunne kysse og nusse uden at jeg skulle komme med lange forklaringer om hvorfor jeg ikke havde lyst.

Det hjalp virkelig os til at komme ud af den "onde" cirkel og nu har vi sex når vi har lyst  (Ja, eller når jeg har   )

Anmeld

18. januar 2010

Lise

Hmm, det er en rigtig træls situation. Hvordan har i det ellers sammen? Er du glad for ham, forelsket i ham - elsker du ham? Eller er i sammen fordi det er praktisk?

Undskyld, at jeg er så direkte.

MEN det er noget der, hvis det ikke allerede har gjort det, kan ødelægge jeres forhold. Så hvis du elsker manden, så tror jeg du må arbejde for sagen. Evt. bringe en professionel ind; en parterapeut eller sexolog eller hvad ved jeg. Det kan hjælpe meget at få sat ord på tingene overfor en fremmed, og især hvis man sidder ved siden af og lytter mens ens partner fortæller... Trust med, been there, done that. Vi gik nogle gange hos parterapeut for et års tid siden, da jeg var kørt træt og var tæt på at skride. Det hjalp SÅ meget at få talt tingene ordentligt igennem, og også bare at høre hvad den anden mente og følte... det gjorde ondt, men godt!!!

Jeg kan sagtens sætte mig ind i ikke at have lyst, eller ikke gide... men hjælper det ikke nogle gange når i er igang? Synes du slet ikke det er rart? Jerg tror at, hvis du vil ham, så må du tvinge ja-hatten på hovedet at dig selv, og prøve at huske hvor skønt det egentlig kan være mellem en mand og en kvinde når sex-livet bare kører derudaf...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.