Hmm, det er en rigtig træls situation. Hvordan har i det ellers sammen? Er du glad for ham, forelsket i ham - elsker du ham? Eller er i sammen fordi det er praktisk?
Undskyld, at jeg er så direkte.
MEN det er noget der, hvis det ikke allerede har gjort det, kan ødelægge jeres forhold. Så hvis du elsker manden, så tror jeg du må arbejde for sagen. Evt. bringe en professionel ind; en parterapeut eller sexolog eller hvad ved jeg. Det kan hjælpe meget at få sat ord på tingene overfor en fremmed, og især hvis man sidder ved siden af og lytter mens ens partner fortæller... Trust med, been there, done that. Vi gik nogle gange hos parterapeut for et års tid siden, da jeg var kørt træt og var tæt på at skride. Det hjalp SÅ meget at få talt tingene ordentligt igennem, og også bare at høre hvad den anden mente og følte... det gjorde ondt, men godt!!!
Jeg kan sagtens sætte mig ind i ikke at have lyst, eller ikke gide... men hjælper det ikke nogle gange når i er igang? Synes du slet ikke det er rart? Jerg tror at, hvis du vil ham, så må du tvinge ja-hatten på hovedet at dig selv, og prøve at huske hvor skønt det egentlig kan være mellem en mand og en kvinde når sex-livet bare kører derudaf...
Anmeld