bløder selv om jeg er gravid... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

BulleMulle

LivasMor :  
Havde du så os mens smerter som ved en almindelig mens `?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

BulleMulle

LivasMor skriver:

Uha, jeg kan godt forstå du bliver nervøs.

Jeg havde faktisk hvad der svarer til normal mens de første 3 mdr. til normal tid (som det plejede at komme). Jeg rendte og ringede til lægen et utal af gange, og fik samme besked hver gang "baby har det godt, og blødning er normal i starten af graviditeten".

Jeg håber og tror på at det er det samme der sker for dig.

Kæmpe herfra

Anmeld

16. maj 2010

LivasMor

BulleMulle skriver:

Ja, det havde jeg. Jeg havde normal mens som før graviditeten, med alt hvad der dertil hører, kvalme, oppustethed, smerter og svingende humør

Anmeld

16. maj 2010

viv

Måske der har været 2 derinde...lægerne har ikke nævnt det som en mulighed, men måske?

Min livmoderhals var fint lukket og der var ikke tegn på blødning i livmoderen, så hvor det kommer fra er en gåde...

Anmeld

16. maj 2010

BulleMulle

LivasMor skriver:

Ja, det havde jeg. Jeg havde normal mens som før graviditeten, med alt hvad der dertil hører, kvalme, oppustethed, smerter og svingende humør

Jeg blev testet positiv i onsdags, men fik min mens i torsdags.. Jeg snakkede med min læge fredag, og han sagde man godt kunne bløde op til 3 gange efter man er blevet gravid. men jeg bløder bare stadig idag søndag.. så har bare en følelse a at jeg allerede har mistet det.. er så kun 4+4 idag :/

Anmeld

16. maj 2010

Halbschön

noah3006 skriver:

Jeg er ved at gå ud af mit gode skin..

(er ikke sikker på hvilken uge jeg er i mere, da min cyklus ikke har været helt normal)

I går blev jeg kørt på sygehuset igen og blev scannet for anden gang, fordi jeg blødte igen. Sidste scanning viste sig til at være fin, og der var hjerteblink, men hun mente ikke jeg er mere end de 6-7 uger henne og i min teori er jeg 8-9 uger henne. igår blødte jeg rigtig meget, men scanningen viste igen hjerteblink og fosteret sad hvor det skulle.... Hvordan kan det være jeg så bløder så meget, bløder stadig idag og det er nærmest menstrations agtigt, har en lille smule mave smerte lige som når man får sin mens. men kan det virkelig være muligt at jeg har min menstration selvom jeg er gravid? eller må jeg se det i øjnene at det er en abort der er igang, selvom det lille pus derinde stadig lever og er hvor det skal være? Vil bare gerne høre om der er andre der har prøvet ligende?

Kram fra den fortvivlede.

Først får du lige et kram >:< !

Jeg har næsten prøvet noget lignende, dog vidste jeg ikke at jeg var gravid på daværende tidspunkt.. Jeg var på p-piller og havde to mens'er.. Da den tredje så ikke kom tog jeg en test, og jeg var gravid.. Troede så ikke at jeg var så langt henne, for havde jo haft de to mens'er. Men da jeg var til NF var jeg over en måned længere henne end først beregnet.. Så jeg havde altså haft to blødninger i starten af graviditeten.... Og jeg fødte 42+1 en sund, stor og rask dreng...

Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig!!!

Anmeld

6. februar 2013

emiliehaapanen

Jeg er gravid i 5+3 og er begyndt a bløde i dag .. Det er ikk styrt blødning men der er klumper i .. Har prøvet a tag en tampon op for a se , og det er ikk meget blod men en del klumper .. Det er friskt blod det der er .. Har lidt mens. Smerter men ikk hele tiden , og det er ikk fordi jeg ikk kan holde det ud .. 

Nogle der har prøvet en positiv historie hvor der har været klumper med  

nervøs mor 

Anmeld

30. august 2013

Pauline80

Hej alle

Ved det er er gammel tråd men prøver alligevel.

Jer som stadig havde mens under graviditeten, hvor langt var i henne inden i kunne teste positiv?

Jeg ville i dag være 4+2, men tester negativ og er i dag begyndt at bløde, 2 dage over tid (aldrig sket før), men hele min krop er anderledes end den plejer, de sidste 2 uger har jeg været svimmel, fordøjelsen er droslet langt ned, tisser hele tiden, en trækkende følelse i siden i underlivet. og da jeg kom til dag 28 var der ingen tegn på mens som alm. i dag er der lidt mens smerter, men anderledes end normalt. Og er træt og har kvalme ind imellem hellere ik normalt for mig).

ved ikke om man tør håbe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.